Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 March 2010

My New Work Station.... Cuba Teka Apa Yang Ada....!!!

Macam nilah rupanye WORK STATION aku sekarang ni.... Berwajah baru... Lebih kemas dan bersih sekali pandang... itu belum dua tiga kali pandang tu.... Macam2 yang boleh dilihat nanti... Kalau nak lihat dengan lebih dekat sila click gambar tu... Kalau bolehlah....
Aku lebih sukakan kekemasan sebenarnye di atas meja kerja aku.... Aku tak suka bersepah2 sebab kerja2 aku melibatkan penggunaan kawasan yang luas sebab melukis pelan bersaiz besar... Dan kebanyakkan pelan rujukan aku dalam saiz A1 atau A0....
Kalau dah saiz macam tu, dah pasti meja akan bersepah2... Kalau dah meja bersepah ditambahkan lagi dengan pelan pelan2 tersebut, silap2 monitor pun tak nampak.... Tapi apa2 pun memang aku jenis yang tak suka sepah.... Aku mengutamakan kekemasan.... Tak serabut kepala.....
Dengan iMac baru aku, penggunaan ruang amatlah minimum.... so, kuranglah penggunaan space atas meja... Lagi2 keyboard dan mouse nye wireless, langsung tak nampak apa2 atas meja... aku suka..... Kalau boleh semua alatan lain taknak ada wayar, tapi nak buat macam mana, dah macam tu tersuratnye peralatan elektrik sekarang ni.... Oklah macam nilah WORK STATION aku untuk sekarang ni....

10 comments:

Hazzy Ishak said...

hari ni nampak cantik kemas,
tgu lah 2 3 hari lagi...
mesti bersepah sepah punya...

Lia Hasty said...

muz,
lia jeles la dgn work station muz..
serious la..
suma ade.
gempak je tgk.
hope 1 day leh wat workstation gak..

Nurmala Mazlan said...

fuiyoooo!
canggih tu workstation

n a r d indie winkie said...

sangat suka tgk mac yang ni. dulu masa jalan2 depan komputer, slalu usik mouse dia. sebab geram gitu. hehe.. tak tahu bile leh dapat. neway, sangat kemas meja tu.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Dah dekat 1 bulan, sama jer saya tengok... cewah... bukti2... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Insya-Allah akan termakbul juga nanti... Kalau nak beli nanti bagitahu.... Boleh saya uruskan... hehehe... dah macam consultant lah pulak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA...

Canggih ker, canggih kot.... hehehe.... Susah pun nak dapatkannye ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: n a r d indie winkie...

Saya dulu pun macam tu jjga, tahun ni baru dapat.... Apa2 pun thanks again.... Takdelah kemas sangat.... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

jeles nyer pakngah....

tgk workstation pakngah....

kalah laa workstation eja klau dibanding dengan pakngah hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Jangan jeles2.... Nanti buat macam saya punya yer....

Senang jer tu, tapi kumpul duitnye banyak2..... hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...