Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 March 2010

Si Extra Hot Peri-Peri....


Hujung minggu yang lalu, masa aku pergi beli handphone adik aku Anor di One Utama.... Sebelum pergi beli tu kitaorang lunch kat Nando's One Utama.... Saje belanja budak ni makan... Dah lama juga aku tak singgah.... Ramai juga orang hari tu, mula2 tu nak makan kat Carl's Junior.... Tak best pulak setakat burger jer... Nak makan ayamlah pulak.... So, singgahlah kat sini...



Chilabaey's dengan adik perempuan bongsunye.... Cewah... Masih belajar di UiTM Shah Alam... Sambung degree dalam bidang multimedia... kepala sempoi dan brutal... Nasib baik dapat kat Shah Alam, kalau kena kat Sri Iskandar susahlah aku nak handle...


Yang ni pulak wife aku, Norazlinawati bte Haji Ahmad... Yang sentiasa berada di mana aku berada, susah senang kitaorang harung bersama... Adik beradik dan family aku yang lain tak tahu macamana sebenarnye keadaan kitaorang... Diaorang nampak abang dan kakaknye senang jer... Tapi rezeki tu ada di mana2... Insya-Allah kalau Allah tidak tarik lagi... Sebab tahun ni aku banyak berbelanja untuk dia, nak apa cakap sajer... Abang akan turutkan... cewah.... Semuanye dah dapatkan... Jangan minta lagi yer.... 


Minuman kegemaran aku, Ais Lemon Tea dan Coke.... Bukan apa boleh minta free refill.... Hehehe.... Jarang aku minum segelas jer... Pasti 2-3 gelas....


1/4 Chicken dengan kus2 dan apa namanye entah kacang2 tu.... Wife aku punya.... Sos Hot Peri2...


Aku pulak 1/4 chicken dengan kus2 dan nasi... semestinye... Sos paling pedas sekali Extra Hot Peri2... Alaaa tak pedas pun, cili api mak aku lagi pedas....


Inilah hidangan kitaorang tengahari tu.... Gambar sebelum licin... Wife aku punya....



Adik aku Anor pulak nak makan burger.... Grill Chicken Burger with apa entah dan tambah kentang goreng.... Dia ni giler kentang, apa2 sahaja yang berkaitan dengan kentang pasti di makannye.... Kalau Kentang McD tu setakat 3 bekas tak jadi hal punya.... Lepas kitaorang lunch, kononnye nak terus balik.... Tapi hakikatnye terpaksalah keluar duit lagi untuk menunaikan permintaan adik aku Anor untuk beli HP LG Lollipop nye... adui kopak2.... 

6 comments:

FR said...

uhh sgt mggodaa mkanan ituu :D:D

Lia Hasty said...

kite ade minat sama le muz..
suka sama nandos..
sedap..
awesome ;-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: fathiahRAIHANA...

Alamak ni yang buat rasa bersalah ni.... Nanti pergi makan yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Iyer ker Lia... Nanti turun KL boleh kita lepak dan makan sama2 yer.... :)

Wawa_Nadwa said...

taktau nape tak bape gemar makan kt Nandos ni. Tekak cam takleh terima, lagi2 sos dia tuh. Heee!!

Lain orang lain selera nyer..
iyer d0k??
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Oooo yer ker.... Baru mak belanja makan kat Nando's.... Selamat den....

Yerlah lain orang, lain tekaknye.... Saya ni tekak ulor sawo.... hehehe.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...