Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 March 2010

Boleh Pulak Tepat Pada Harinye....!!!


Ni yang malas ni kalau tepat pada harinye.. Padahal tak tahu pun tarikh tu merupakan tarikh jualan untuk member card Jaya Jusco... Patutlah ramai semacam jer One Utama... Rupa2 nye J-Card Day dan berakhir malam tu.... Langkah kananlah wife aku time tu, alamak habislah ni..... 



Memang time perjalanan balik tu, wife aku kata nak singgah JJ One Utama sebab nak cari kasut sukan untuk jogging.... Jogging yang dah lama aku tinggalkan.... Kasut jogging aku dah hancur, wife aku punya ok lagi tapi sibuk nak cari yang best sikit.... Dalam  masa yang sama aku pulak yang lebih2.... sebab sempat ambil 2 batang raket badminton jenama Prince, sebab JJ offer dari harga RM169.00 diskaun 50% jadi setiap satu RM84.50 sahaje.... Tu yang buat ambil 2 terus tu.... Dulu aku ada 6 batang raket badminton dari jenama Yonex, beli kat Singapore.... Mahal giler time tu, tapi semuanye entah ke mana2 di bawa oleh adik beradik aku dan anak2 buah aku..... Hilang entah kemana dah.... Marah betul aku....


Kasut lama aku bukan pasal aku gunakan dengan sepenuhnye tetapi adik ipar EE aku bawa pergi ke mana entah time tu, dah naik takde rupa kasut dah... So, dengan hati yang rela aku sedekahkan jer kat dia terus.... Yang wife aku punya pulak masih elok lagi.... Saje nak cari yang best sikit....



Yang ini aku punya.... Harga RM249.00.... ada diskaun lagi.... Colour aku minat sebab dah macam kasut basketball.... Mula2 tu aku test saiz 8, boleh pulak tak muat... kaki aku semakin memanjang ke atau kaki aku semakin mengembang.... Itu tak pasti.... Kenalah aku pakai saiz 9... Dah macam kapal laut dah besarnye... Tapi kalau kasut kerja akau pakai saiz 8 jer....



Yang ni pulak wife aku punya.... Kaki saiz 7 jer.... Kemas dan tak banyak color.... Aku suka sebab nampak bersih jer... Itu pun kalau basuh lepas pakai.... Kalau tak dah pasti macam belacan punya.... Reebok merupakan jenama kasut sukan yang amat aku kagumi, sebab ketahanannye memang sukar disangkal.... Dulu aku ada 2 pasang kasut, dekat 8 tahun pakai dengan sepenuhnye, takde masalah langsung dari segi jahitannye dan tapaknye.... Tak tahulah yang sekarang ni, tahan macam dulu ke tak...??? Nilah yang di namakan terjebak ni.... 

8 comments:

joegrimjow said...

masa kat all england ritu
bnyak gak yg buat jualan...
tp xbeli
heheee

Nurmala Mazlan said...

uwaaaaaaaa~
lama x berjogging dah...lemak dah bersepah2 dah nih

Chilabaey's Spot 2 said...

Apasal tak beli, income dah kencang sekarang ni... bolehlah bebelanja sikit... Joe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA....

Jangan cakap awak jer, saya pun dah lama tak pegi jogging.... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ngee.

nak satuuuu. ksut sukan l0lly dah lusuh~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfared...

Boleh... nanti saya belikan 3 terus... boleh buat spare... :)

Wawa_Nadwa said...

majulah sukan untuk negara.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Iyoorrr lah tu.... Usik pun tidak lagi....
:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...