Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 March 2010

Rindu Aku Ker.... Hehehehe... !!!

Lama juga aku tak mengupdate blog aku ni.... Banyak perkara yang aku perlu buat sekarang ni.... Selalu juga aku check dalam blog aku berapa ramai yang terjah... Walaupun entry baru takde, masih ada lagi blogger setia aku yang masuk dalam blog Chilabaey's Spot ni.... Terima kasih kerana masih sudi menantinye.... Insya-Allah aku akan kembali aktif memblog dalam beberapa hari lagi.... Sila tunggu yer, banyak juga entry yang dah jadi pekasam dalam draft aku ni... Tunggu nak publish jer... (padahal upload gambar jer, tulis belum lagi... hehehehe....) Apa2 pun tunggulah dari aku entry2 baru yang akan aku publishkan tak lama lagi.... Tunggu....

8 comments:

Lia Hasty said...

rindu nak baca entry baru chilabaey's blog..

Hazzy Ishak said...

confirm entry berjela2...teheeheee
cepat pak ngah nanti blog ni jadi pekasam lah jawabnya...

Unknown said...

setia sungguh neh bang...tade dpt hadiah baru ke bang? hehe...nk masok competition :)

Unknown said...

mestilah rindu kat bro,
dah lama x kluarkan entry kan:)

apa lagi,
update cepattt;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Alamak ada orang rindu ni, nanti2 saya buat entry baru.... :) Sabor yer Lia...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Mana tau ni, memang banyak yang berjela2 nak keluar ni Hazzy.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Azri...

Yelah tu... setia sangatlah.... nak apa2 lah tu.... datang basuh baju jerlah.... hehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Alamak ada lagi yang rindu ni.... semangat nak buat entry baru ni.... hehehe... tunggu jangan tak tunggu... walaupun tak best mana pun.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...