Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 March 2010

Cepat 5 Saat, Confirm Aku Accident...!!!!


Petang semalam, aku ambil wife aku di office... Dalam pukul 6.00 petang.... Tapi petang semalam memang hujan lebat giler.... Dengan angin ributnye... Lagi2 kat kawasan rumah aku ni.... Memang menakutkan.... Laluan biasa aku lalu dari rumah ke office wife aku, bukan jauh sangat setakat 10 minit jer.... 


Dalam perjalanan tu, aku tengok pokok2 tengah jalan tu bergoyang2 di tiup ribut.... So, aku ikut lorong kiri... Memang tergerak pulak hati ni nak ke lorong tersebut.... Selepas je satu selekoh tu, tiba2 aku nampak tiang lampu jalan condong dan rebah ke bumi... Punyalah terperanjat aku, cepat2 aku pulas stering mengelak tiang tersebut.... Nasib baik aku lambat 5 saat, kalau aku cepat sikit tadi confirm tiang tu timpa kereta.... Alhamdullillah.... Aku berhenti sekejap kat sebelah tiang lampu tu untuk ambil gambar....



Inilah tiang yang nyaris menimpa kereta aku petang semalam... Gambar ni diambil semasa aku melalui semula jalan tersebut setelah mengambil wife aku.... Aku cerita kat wife aku tentang peristiwa tersebut.... Masih belum dialihkan... Tapi aku dah report kat guard berhampiran untuk mereka ambil tindakan.... Nasib baik aku hari ini, kalau tidak, Bye2 Chilabaey's.....

12 comments:

Hazzy Ishak said...

kalau pokok tumbang
tatau la nak habaq lagu mana

Sharinginfoz said...

memang kena hati2 especially bila hujan kan

Income Tax: Lebihan RM584.44

Jom Exam

♥♥ eija ♥♥ said...

eiiii pakngah...
nasib baik laaahhh...
hujan memang bahaya kalau kita kat luar tuuu....

Ninneta - MissPlum said...

Next time becareful.... :)

joegrimjow said...

kene buat sujud syuko ni

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Tu lah pasal... Kalau pokok memang tak dapat nak lari ke mana punya... Terima jerlah ... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Sharinginfoz...

Memang kena berhati2 sekarang ni... Lagi2 kawasan yang banyak pokok.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To : ♥♥ eija ♥♥

Tu lah nasib baik... syukur Alhamdulillah.... Sekarang ni hujan tak mengira waktu... Tiba2 jer turun... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ninneta...

I will... Kena berhati2 selalu... dan fokus pada jalanraya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow....

Insya-Allah saya akan buat... Berhati2 di sana juga... :)

Wawa_Nadwa said...

ish! Bahaya kan..
alhamdulilah takde ape2.. Hati2 ye!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Bahaya betullah sekarang ni... Nasib baik, syukur Alhamdulillah.... takde apa2.... Insya-Allah saya akan lebih berhati2..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...