Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 February 2010

Dah 3 Tahun Dah Budak Kecik Ni....

Hari genap 3 tahun anak buah aku Si Melly atau nama penuhnye yang panjang Raja Nur Emily Fareesna Bte Raja Iskandar Syazrim Syah...... Tanggal 27 Februari.... Kiranye rakan kongsi harijadi untuk bulan Februari.... Dulu aku sorang2 jer sambut bulan 2 tapi tidak lagi.... hehehe... Budak yang sangat petah berkata2.... Loyar buruk sikit macam aku pun ada... Lagi satu terlalu hyper.... Yang kat bawah ni telatah anak buah aku tempohari...

Tapi sorrylah yer salah rotate... Pakai camera phone jer time tu.... Korang tengoklah, tak duduk diam... Inilah anak buah aku...

4 comments:

ciK LyndaWawa said...

pakcik same cam nenek saya la...lahir bulan februari..hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Selamat hari lahir untuk sesiapa dalam bulan Februari juga.... khas untuk nenek awak.... :)

miss lolly said...

ussss same mukaa. name meletop !

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly...

Muka sama ker... Nama yang panjang, pasti bakal suami semput masa nak akad nikah nanti.... hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...