Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 March 2014

Trip Bali 2014 : Hari Kedua, Misi Diteruskan Lagi.... Part 1...


Bertemu lagi setelah bersawang dah blog aku ni... Banyak sangat aktiviti yang dilakukan... Banyak jugak peristiwa suka dan duka sepanjang aku tak berblogging ni... Dalam tempoh 2 minggu ni, 2 saudara terdekat aku telah meninggal dunia pada 2 Jumaat berturut2... Mula2 tu mak saudara aku di Melaka dan minggu depannye adik ipar arwah abah aku di Batang Kali, Hulu Selangor... Moga lepas2 ni semuanye panjang2 umur hendaknye... Kedua2 mereka meninggal akibat kanser... 

Oklah, itu cerita duka aku... Kita sambung semula kisah suka2 aku pulak... Padahal dah berbulan2 dah tapi tak habis2 lagi aku entrykan... Sambung semula trip aku ke Bali tempohari...


Untuk hari kedua, paksupir bawa aku ke pusat jualan cenderahati... Ini adalah salah satu dari toko2 besar di Bali... Agung Bali... Banyak sungguh barangan cenderahati yang ada dijual di sini... Cuma sediakan duitnye sajer....


Kenderaan rasmi aku sepanjang di Bali untuk kali ini...


Dari toko Agung Bali, kitaorang ke satu lagi toko cenderahati iaitu Krisna... Pun giler jugak tempat ni... Rambang mata aku nak memilihnye.... Cari untuk kawan2 office dan juga adik beradik...



T-shirt2 juga banyak dijual di sini... Sampai tak tahu nak pilih yang mana satu... Harga memang murah dan mengikut kualitinye juga...


Kemudian kitaorang ke Factory Outlet pulak... Kat sini aku kurang sikit nak membeli sebab dah biasa dengan cara jualan di Bandung... 


Intai2 dan try2 jer dulu... Biasa2 jer kat sini...





Sama jer macam di Bandung... Tapi aku rasa di Bandung lebih hebat...


Oklah itu sahaja dulu untuk sebelah paginye... Lepas ni ada lagi tempat2 menarik yang aku nak ceritakan untuk korang yang masih dalam perancangan untuk ke Bali, Indonesia yer... 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...