Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 July 2013

Hobi Ku : Heli Walkera V400D02... Heli Ke-5...


Sekejap jer dah hari Jumaat... Lagi 2 hari, hujung minggu ni aku dah ada event membuang peluh sebaldi di Kuala Selangor... Event membakar lemak tepu dan menyahkan apa yang patut.... Moga2 tiada masalah nanti...

Itu minat lain, tapi yang ini minat lama yang dah terbantut... Tangan dah gian giler nak fly sebenarnye... Tengok jerlah kotak heli tersimpan tepi dinding....


Ini merupakan RC Heli aku yang ke-5.... Yang ini paling aku suka sebab aku dah banyak kali training dengan ni... Yang ni aku beli second hand dari sifu aku... Single blade... So agak senang untuk kawal dalam keadaan angin yang agak kuat...


Dari brand Walkera V400D02....  Sangat puas hati dengan prestasinye... Cuma tak dapat nak training lagi sekarang.... Entah boleh fly lagi atau tidaklah jari aku ni...











 Part ni aku dah ganti... Patah masa landing... Terlanding lebih time tu... Terus takleh terbang...


Inilah dia my RC Heli yang masih dalam simpanan aku.... Bilalah agaknye dapat training heli pulak ni... Hurmmmm.... So selamat berhujung minggu semua... Hati2 di jalan raya yer.... 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...