Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 July 2013

1st Iftar @ Berbuka Puasa Di Luar... Punyalah Malas Nak Keluar....!!!


Punyalah malas nak keluar tahun ni.... Orang lain sakan berbuka di luar.... Tapi tahun ni memang malas sangat.... 2 minggu pertama Puasa aku dah tumbang demam... Ni yang baru terhegeh2 nak cari tempat makan yang menarik...


Macam biasa geng Jalan-Jalan Cari Kolestrol aku, adik aku Anor....


Yang ni sorang lagi ahli kumpulan... Wife aku.... Kali ni aku berbuka di Beyond Vegie, Secret Recipe di Tropicana Mall... Dah selalu dah aku ke sini... So dah biasa dengan menu kat sini dah... Lagi2 adik aku, sebelum Ramadhan rasanye hampir setiap hari dia ke sini makan tengahari... Gilerlah budak ni...


Muka kelaparan atau muka nak kena penampor... 


Yang ni Curry Mee adik aku... Perghhh... Paling aku suka... 


Yang ni pulak wife aku punya... Kuey Teow Bean Gourd... Kalau suka makan Peria atau Kambas, ini menjadi pilihan... Rasa black pepper...


Yang ni aku punya menu... Beyond Veggie Fried Rice.... Kalau korang nak tahu, semua menu yang ada di sini semuanye base pada sayur-sayuran... Tiada ayam, tiada daging, tiada udang dan lain2 lagi...





So mungkin terlambat dah untuk update Iftar2 aku di luar, tapi Insya Allah aku akan usahakan juga untuk rujukan korang sempena Ramadhan ni... Apa2 pun Selamat Berbuka dan selamat menjalankan ibadah Puasa yer....


1 comment:

Abam Kie said...

selamat hari raya..happy blogging..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...