Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 August 2012

Selesai Juga Kewajipan Tahun Ini... Dah Bayar Ke Belum....????!!!!


Selesai juga kewajipan aku tahun ini... Semalam lepas mencari barang nak memasak, ternampak kaunter zakat di Giant Kota Damansara... Tapi takde orang sebab keluar rehat.... So aku ke Pejabat Pos dulu untuk renew lesen yang dah tamat tempoh 4 hari sudah... Aduiiii boleh pulak tak perasan....


Lepas settle dari renew lesen terus ke kaunter zakat tersebut... Haaaa dah ada pegawai dah.... Alhamdulillah zakat fitrah tahun ini dah pun settle dibuat.... Selalunye aku buat bayaran zakat di masjid2... Tapi kalau nampak kaunter zakat, terus juga aku buat bayaran... Takut terlupa... Setakat ni belum lupalah lagi...


Ni masa tengah menunggu giliran di Pejabat Pos.... Punyalah lama menunggu.... 52 orang lagi... Gilerlah.... Kalau ikut hati dah nak belah dah dari situ.... Tapi lepas memikirkan kalau2 kena tahan dek Polis nanti, tak melayang duit bayar saman..... Baik duit tu buat belanja raya lagi bagus.... Terpaksalah aku tunggu juga....


Time ni pinggang dah sakit dah... Seram2 sejuk tulang belakang dah ni... Senyuman juga yang mampu aku ukirkan.... Kiranye semalam hari paling penat... Banyak tempat yang dituju... Malam tu ada lagi rancangan mencari barang di Sungai Buloh dan Uptown Kota Damansara.... Balik terus pengsan.... 

Ehhh... ehhh... Itu senyum ker sengeh yer.....????!!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...