Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 September 2008

Menara Kuala Lumpur...

Pemandangan dari bawah Menara Kuala Lumpur..... aktiviti makan di Restoran Berputar Menara Kuala Lumpur bersama2 rakan kerja...... Tarikh 26 Januari 2008....
Aku.... dan Brain dari Sarawak...... dia ni dah lama bekerja dengan syarikat aku kerja ni..... dia ni draftman C&S Department......
Yang ni pulak budak draftman dari M&E Department.... Farid... Azali Rosli.... dan aku...... yang si Farid tu kalau bawak dia bagus sebab semua yang ada atas meja semua dia bedal...... kalau bufet untunglah bawak dia.....
Yang ni pulak..... bos aku En.Azali Ismail.... bos yang banyak jasa kepada aku dan dia ni orang yang banyak sabar dan bertindak dengan berhati2...... tq bos.... sebelah tu geng department planning aku Firdaus......
Tengah kecoh nak baliklah ni... perut dah kenyang... apa lagi huru-haralah... nak cabut.... yang makan.. makan juga tak henti2.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...