Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 September 2008

My Camera Collections

Ni dia collection camera aku setakat ni..... yang 3 sebaris kat bawah tu semuanya pakai filem..... 2 di atas tu pulak sudah digital...... paling lama Model Yashica sebab camera tu bapa aku punya masa dia muda2 lagi..... tahun 70an.... paling baru Canon EOS 1000D..... Tapi paling aku sayang Canon 300D sebab first DSLR aku pakai dan banyak berjasa dalam aku kesempitan duit..... Yang Minolta tu pun mengajar aku menggunakan camera SLR sepenuhnya dan teknik photography.... masa aku kat UiTM dulu......

Close up untuk camera aku yang dulu2..... Yashica MG-1 bapa aku punya.... dah bagi kat aku dah...... yang Minolta X-300s tu pulak abang ipar aku wasiat kat aku juga..... yang betul aku punya mula dengan Canon EOS 300 Date tu..... masih dalam keadaan baik dan berfungsi dengan baik.....

Yang ni camera DSLR..... Yang paling banyak jasa dengan aku dan bagi aku banyak job setakat ni.... Canon EOS 300D...... Jasamu tetap ku kenang dan aku takkan jual punya.... cempian talak juel.... punya...... Yang baru baru bagi aku satu job setakat ni.... Insyaallah ada rezeki ni nanti.... kalau Allah nak bagi.... Janji usaha yang penting.......

2 comments:

Wan Fara said...

hihi kalau rse cam nak jual yg mne2, btau la ek :). nak sgtt tapi tak mampu gikk :)

Chilabaey's Spot 2 said...

to wan fara : memang nak nak upgrade camera pun.... kalau nak jual pun ada 2, Canon 300D (Digital) dan Canon 300 Date (Pakai Filem)... kalau minat email kat saya muzshah_zainal@yahoo.com.... hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...