Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 July 2015

Dugaan Di Dalam Family Ku Lagi... Moga Cepat Sembuh Mak....!!!


Salam Ramadhan semua... Lebih 2 bulan aku tinggalkan blog tak seberapa aku ni... Maaf beribu kemaafan... Sebenarnye family aku dalam keadaan tidak tenang... Emak aku terpaksa menjalani pembedahan mengeluarkan ketumbuhan di usus besar... Lebih sebulan di ward Hospital Sungai Buloh selepas bertarung nyawa selama 3 hari di ICU selepas pembedahan tersebut... Result dari ketumbuhan yang dibawa keluar tersebut sangat tidak memuaskan... 

Menurut doktor ia merupakan Kanser Usus Tahap 3.... Bagi aku itu semua adalah ketentuan Allah SWT... Dan penyakit tersebut aku abaikan diperingkat mana sekali pun... Mak aku Alhamdulillah dah pun keluar ward hampir 3 minggu.... Dan sekarang berada di rumah aku... Cuma rawatan susulan (kemoterapi) akan dibuat kelak... Keadaannye sekarang baik dan tidak lagi mengadu sakit di perut.... Tapi aku akan sibuk ke hospital 3 hari sekali menguruskan hal 'Dressing' @ cuci luka operation yang masih belum bercantum.... 

Doakan mak aku supaya kuat melawan penyakit dan mengharungi kehidupan seperti sediakala selepas ini... Harap jumpa lagi dilain entry yer... Barang siapa yang ada pengalaman tentang penyakit ini boleh e-mail terus ke aku di (muzshah_zainal@yahoo.com) atau di Facebook aku... 

Sekian terima kasih....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...