Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 April 2015

Habis Aku Dikepit Dek Aweks Nguyen Vietnam.... Syookkk Siut.... Ergggh...!!!


Uisshhh lama sungguh tak update blog... Rasanye masih ada lagi ker yang still nak baca blog tak semenggah aku ni.... Terima kasih kiranye masih ada yang terjah blog ni yer... Sangat2 saya hargai... Makin hari makin buzy sebenarnye... Kalau dulu hari2 ada ajer yang nak dientrykan... 

Untuk entry kali ni tentang trip aku ke Ho Chi Minh City, Vietnam... Untuk kali pertama menjejak kaki, bagi aku agak menarik gak tempat ni... Terutamanye bagi perempuan yang suka shopping kain... Bagi aku, aku suka tempat dia dan penduduknye... Terbukti dalam gambar di atas ini... Hahahahaa... Kena kepit aku dek gadis2 Vietnam ni... Mungkin aku akan buat entry khas tentang trip ni... Insya Allah... Jumpa lagi guys....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...