Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 February 2015

Jangan Jeles... Abam Chilabaey dan Abam Anuar Zain BerGoPro....!!!


Ingat perempuan ajer ker yang minat Anuar Zain... Aku antara salah seorangnye... Tapi takdelah sampai nak terjerit2 panggil Abang Nuar... Aku panggil abang jer dah... Dia tua dari aku so itu jer yang aku mampu panggil... Tapi dia memang jenis yang sangat Charming... Sebab tu ramai perempuan tergiler2 kan dia...


Sebenarnye takdelah nak rancang nak bergambar bagai... Time ni aku pergi tengok Konsert Anuar Zain 3 Dekad Muzik, Cinta & Sanubari di pawagam TGV One Utama... Mungkin korang hairankan tengok konsert kat pawagam.... Ini adalah sebahagian stategi pemasaran Anuar Zain... Sebelum ni konsert tersebut telah dibuat di Stadium Tertutup Malawati Shah Alam... Konsert yang aku pergi tengok di Shah Alam tahun lepas tu diedit dan ditayangkan semula di pawagam... Dan merupakan artis pertama yang buat cara begini... Itu yang aku respect tu... Sebenarnye tengok di pawagam lagi puas dari tengok di stadium hari tu...



Masa dalam pawagam tu diwar2kan yang Anuar Zain akan datang untuk bagi speech... Rupa2nye betul dia datang dan adalah beberapa aktiviti yang dijalankan semasa dalam pawagam TGV tu... Dan akhir kata dari dia, dia akan berada di One Utama untuk sessi bertemu peminat dan jualan DVD, CD dan VCD Konsert Anuar Zain 3 Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari...



Habis jer menonton konsert tu, aku dengan wife terus ke Speedy Outlet untuk beli DVD dan CD... Sekali tengok ramai pulak yang tengah beratur... Ada apa? tak tahu lagi, rupa2nye Anuar Zain belum lagi mulakan sessi bertemu peminat... Dia tunggu konsert yang kiatorang tengok tadi habis... So siapa yang beli DVD, CD atau VCD konsert tersebut boleh jumpa dan minta tanda tangan pada item yang dibeli...



Apa lagi wife aku terus masuk barisan dan aku terus pergi beli cepat2... Ramai tak tahu pasal tu... So aku antara yang awal dalam barisan tersebut... Rezeki petang tu nak dapat jumpa secara live dan dapat bergambar... Agak puas hatilah jugak... Wife aku memang gilerkan Anuar Zain dari dulu... Aku pun dia tak pandang time tu... Hahahahaa...


Ini merupakan CD konsert tu dan DVDnye aku tak sempat nak snap gambar... So kesimpulan yang aku boleh rungkaikan tentang Anuar Zain ni ialah beliau memang artis yang superb dengan strategi mempromosikan bakatnye... Selain itu orangnye memang tidak sombong dan mesra pelanggan... Hahahhaa.... Sangat2 menghargai peminat tak kira masa... Senyumannye tak pernah lekang kalau bersama peminat dan suka berborak... 

Dengan aku hari tu siap berborak pasal GoPro lagi sebab dia baru ada GoPro kot... Dia kata, "GoPro is the best"... Aku kata, "Baru tahu ker...."  Hheheheheee... Oklah setakat ni ajer dulu yang dapat aku entrykan sebagai entry Sulong untuk tahun 2015 ni... Insya Allah entry2 lain akan menyusul... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...