Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 January 2014

Buku Merah Jangan Lupa Bawa, Moga2 Belum Tamat Tempoh...!!!


Rasanye cerita trip ke Bandung 2013 aku pun belum lagi selesai entrynye... Hari ni dah ke tempat lain pulak... Kali ni ke Bali, Indonesia lagi untuk trip 2014 pulak... Passport masih bernyawa lagi...


Abaikan muka yang agak kembang di situ yer... Ini salah scanner office Imigresen lah ni... Kembang semacam aku dibuatnye... Itu semua tak penting, yang penting tak sangkut masa nak renew... 



Kali ni trip ke Bali, Indonesia selama 4 hari jer... Alahhhh, hari tu pun 4 hari jugak... Kiranye samapa2 yang baca entry ni, bermakna aku dah dalam perjalanan ke sana dah... Dan dijangka balik semula ke Malaysia pada hari Rabu ni... Insya Allah.... 



Duit pun dah tukar sikit... Selebihnye nanti mungkin akan keluarkan kat Bank CIMB Niaga di sana... Semuanye dah diaktifkan semalam... So keluar duit kat ATM CIMB jer di Bali... Takyah nak bawak banyak2 ke hulu hilir... Takut jugak kalau bawa banyak2 sambil berjalan2 di sana... 

Tourist guide pun dah standby masa aku sampai nanti di Airport, so tak perlu risau sangat macam mula2 menjejakkan kaki kali pertama di Bali...



Bawak 1 beg hiking dan beg camera, cukup... Selebihnye nanti beli jer kat sana... Oklah Insya Allah aku akan update blog tentang Trip Bali 2014 aku lepas aku balik yer... Apa2 pun doakan aku selamat pergi dan balik ke Malaysia yer... Moga kita jumpa lagi.... Bye.... Bye....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...