Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 May 2011

Aku Ingatkan Blogger Fanatik Pada Ben Jer, Rupanye Macaron Pun Ada...!!!


Salam Sabtu semua... Beberapa hari ni aku sibuk dengan kerja dan menguruskan family hingga tak sedar ada isu hangat yang diperkatakan dalam komen blog aku ni.... Biasalah dunia blogspot... Manusia berhak bersuara dan memberikan pendapat tentang sesuatu kan...

Kali ini tentang Macaron pulak... macam2 lah diaorang ni... Dah aku kata tak sedap, tak sedaplah pada tekak aku... Ada pulak yang bertanya aku kenapa tak sedap, beli kat mana, dan macam2 lagi.... Apalah diaorang ni, tekak aku, bukan tekak dia pun... Duit aku, bukan duit dia pun... Selera aku, bukan selera dia pun... Pun... Pun... Pun... Pun.... 

Sebab aku rasa yang beri komen tu adalah mereka2 yang menjadi pengusaha Macaron ni sendiri (tengah sedap mendapat tempahan dan untuk), fanatik yang tak pernah merasa benda baru, mereka yang cepat terpengaruh dengan tulisan/entry seseorang atau empunya business itu sendiri.... 

Bagi aku kalau benda tersebut sedap, aku akan promote walaupun aku tak mendapat apa2 komisen pun sebab tujuan blog ini adalah untuk berkongsi pengalaman... Ini semua mereka2 yang masih baru dalam blog aku... Korang faham kan.... 

* Aku nak cipta menu barulah lepas ni... Cameron... Boleh...???



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...