Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 January 2009

iPod Shuffle 1Gb New Colour...

Setengah Hari Di Mid Valley Megamall
Ni gadget terbaru yang aku ada... Aku punya yang hijau tu dan satu lagi adik aku punya..... Entah apa gila pergi Mid Valley pagi2 lagi... Mula2 tu jalan2 je... Last2 ternampak kedai Machines yang jual barang komputer Apple, jadi aku masuklah kejap atas permintaan adik aku... Tup2 dia kata nak beli IPod Shuffle lah.... Dapat diskaun pulak tu sebab ada member kad... dan harganya dah jadi murah gila... apa lagi sambar 2 teruslah.... Model : iPod Shuffle 1GB Calour Terkini (Boleh muatturun lagu sebanyak +/-250 buah lagu)..... itu belum lagi 2 GB ke iPod Touch ke... Tapi iPhone pun boleh dengar lagu juga lagilah banyak... cuma mudah sikit sebab ianya kecil je... kepik kat lengan baju pun boleh... kat kolar baju pun boleh... macam sepit baju.... Tengah lepak penat kat Starbuck Mid Valley dengan adik aku..... Dia ni student lagi.... Brutal sikit tapi hati dia lembik kalau kena marah sikit nangis.... Time ni aku beli DVD player kat CarreFour Mid Valley jenis Sony.... DVD kat rumah dah mula nak uzur.... rasanye dalam 6 bulan lagi jadi tukunlah jawabnye.... itu sebab beli yg baru, stanby sekiranya berlaku perkara yg tidak diingini....

1 comment:

dyn al said...

amoi punya colour purple!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...