Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 January 2009

Pantai Morib.....

Sepetang Di Pantai Morib, Banting, Kuala Langat
Kreativiti adik aku..... dia suruh aku hulur jari dan pegang cincin..... mula2nya aku tak perasan apa yang dia nak buat.... bila dah tengok result dia dalam kamera baru tahu.... idea & kreativiti masing2..... habis tu kalau masuk u tapi tak gunakan segala pembelajaran yang diajar nak buat apa.... bagus3.... bolehah aku pencen dari jadi photographer lepas ni.... jadi bos lah pulak.... pekerja @ pelapis dah ada...... Satu lagi hasil kerja adik aku ni..... entah bila2 entah dia tangkap ni.... merenung jauh di lautan terbentang luas.... Time aku pulak untuk mencari bahan2 untuk dibuat simpanan.... time ni matahari dah mula nak turun (sunset)..... cantik pulak masa ni air laut tengah surut... jadi dapatlah turun kejap.... Dah penat turun dan tangkap gambar, lepak di benteng tepi pantai...... menunggu dan melihat sunset di Pantai Morib..... Lepas ni baliklah.... Tapi sebelum tu apa lagi lapik perutlah dulu.... minum ABC dan makan Sup Cendawan, nasi putih dan telur dadar.....

3 comments:

y . a . n . a said...

Hyep2..
Kamoo PhotoGrapher Ye??
Chantek la Pic Yang Cincin Tue..
Credit To adik Kamu..
:p

Anonymous said...

time kasih kpd cik yana....
huhuhuhuhu~
sye terima pujian tue seadanyer!!!...
jgn jelous abgku.....

lgi stu...nk habaq mai....
ano ambik graphic design....
bknnyer Creative Multimedia....
aduyyaaiii.....

sape2 yg rse nk kawin tue...
boleh lh suruh abg chilabeay nie..
dia photographer....
bgus oowwhhh!!!......

**promote nie**

bunga said...

nice shot! esp the ring..gud job!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...