Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 August 2014

Terhegeh2 Nak Ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri... Sebabnye...??


Gilalah... Punyalah lambat baru nak wish Selamat Hari Raya Aidilfitri tahun ni... Boleh pulak lupa password blog aku ni... Nampak sangat lama tak update blog... Maaf dipinta pada mereka2 yang masih sudi jengok blok Chilabaey's Spot ni...

So dikesempatan ini saya ingin memohon ampon dan maaf kepada semua bloggers, followers dan silent readers yang masih sudi intai2 blog aku ni... Kebanyakkan cerita aku sekarang ni dan aktiviti harian di Facebook sajer... Tapi Insya Allah lepas ni setelah password dah ingat balik ni, aku akan teruskan dunia blog ni seperti biasa dan cuba update cerita2 yang boleh dijadikan sempadan dan tauladan... Segala pengalaman hidup yang boleh aku kongsi, aku akan update... 

Sekali lagi aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014 dengan ucapan Maaf, Zahir dan Batin... Sekian terima kasih....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...