Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 April 2014

Bulan April Bulan Kopak Aku... Happy Birthday Semua...


Entry Lewat Malam : Uisshhh lama jugak tak update blog kesayangan aku ni... Rindu betul nak active macam dulu2... Tiap2 hari ada ajer entry yang ditaip... 2-3 entry pulak tu... Sekarang ni 1 entry makan masa 2-3 minggu tu... Maaf lah yer kepada semua followers dan silent reader aku...

Sebelum terlambat, aku ingin ucapkan Selamat Harijadi buat wife aku ke-37 tahun.... Moga diberikan kesihatan dan rezeki yang murah selepas ini... Selain itu, dipermudahkan segala urusan di dunia ini dan juga di akhirat kelak... Insya Allah...







Dah memang rutin pulak, kalau sampai harijadi dia, sure Cake Red Velvet Lola dari Wondermilk jadi pilihan... Takpelah setahun sekali.... Tapi setiap tahun di bulan April, aku akan meraikan harijadi teramai dalam family aku iaitu :

11 April (Adik aku nombor 4 : Anor)
14 April (Adik aku nombor 3 : Azu)
15 April (Wife aku)
17 April (Anak buah aku : Izzat)
19 April (Abang ipar aku)
29 April (Arwah Abah aku)

Ramaikan... Kopak aku dibuatnye tiap2 tahun...  Apa2 pun Selamat HArijadi buat semua yer...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...