Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 February 2011

[Video] Lagu Yang Betul2 Menyentuh Jiwa Aku....!!!



Dah lama dah aku nak publish entry mengenai lagu ni... Merupakan salah satu favorite group aku.... Aku suka betul dengan lagu ni... Dari kumpulan 2AM... Korean group.... Melodinye sangat membuai jiwa aku, walaupun maknanye takdelah aku faham.... Yang pasti alunan muziknye memang menyentuh jiwa.... Dan dari video klips ni kita boleh agak jalan cerita muzik tersebut... Tentang kesedihan dalam percintaan atau perjalanan hidup.... Tengah cari makna lagu tersebut.....

Tajuk Lagu :   죽어도 못 보내 (Even If I Die, I Can't Let Go)


Korang layanlah yer video klip dari kumpulan tersebut... Any comment boleh taip kat ruangan bawah.... Bye....

6 comments:

zati embong said...

jat suka T-ara.Best..hihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Zati Embong...

Oooo iyer ker... Saya pun suka juga beberapa lagu dari kumpulan tu... Anak buah saya Melly minat giler... :)

Kuronofu91 said...

wooo...abg Chilabaey's suka KOrean gak ekkk?? abg leh try cari video ni kat youtube yg ada subtitle punyer....saya suka TVXQ,SHINEE,SUPER JUNIOR,BEAST, 2NE1, BIG BANG, etc ~~~~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kuronofu91..

Layan juga... Tapi yang betul2 boleh nyanyilah... Yang entah apa2 suara tu malaslah... Hehehehe... Yang lain2 saya layan :

1. 2NE1
2. 2 PM
3. FX
4. 4Minutes

Dan beberapa lagi...

YattAkasah said...

suke lgu ni gak..dah lme lyan lgu ni..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Yatt...

Samalah kita yer... Lagu yang sedap sangat didengar.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...