Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 February 2011

JJCK : Carl's Junior Di Perut Ku....!!!


Pernah try tak makan burger kat sini.... Bagi yang belum lagi bolehlah try bila ada rezeki lebih... Ini adalah salah satu tempat makan favorite aku.... Carl's Junior.... Outlet kali ni di One Utama...


Sebiji burger pasti anda akan muak dan tak habis... Itu bagi perut yang kecik, tapi macam perut aku pastinye habis... Tips nak bagi habis sebiji burger kat sini, makan slow2 tapi jangan slow sangat nanti akan kenyang sebelum masanye... Dan jangan minum dulu sebelum makan... Lagi2 kalau ambil set air gas... Lagi satu jangan beli set yang large, ambil set medium cukup.... Sebabnye air boleh refill semula... Refill pun ambil sendiri di tempat yang telah disediakan... Jadi gelas kecik pun sudah memadai...



Sebenarnye aku sajer jer nak melayan adik aku Anor dan anak buah aku Melly... Nombor satunye adalah adik aku... Sibuk ajak makan kat Carl's Junior...



Tapi kali ni adik aku ambil set Large.... Padahal tadi aku bagi tips kan...!!! Aku pun pilih Large juga... hahahaha... Takleh pakai betullah Chilabaey ni.... :)


Nampak tak burgernye.... Punyalah besar... Kentangnye pun besar2 juga.. Itu yang adik aku suka tu... Budak giler kentang....


Yang ni pulak untuk anak buah aku Melly.... Chicken Strips 5 Pieces....


Yang ni pulak, menu tambahan/gantian wife aku.... Chilis Fries... Yang ni memang takde kat mana2... Menang sedap yang sangat2 mengenyangkan.... Kalau datang sini mesti order punya....


Yang ni aku punya.... Set Portobello Combo.... Ada cendawan bakar dan pelbagai... Manakala wife aku pilih Set Guacamello Combo dan adik aku Anor ambil set Double Western Burger.... 


Yang ni semua orang dapat... Habis dah order set large... Air Coke, Sprite + Strawberi & Sarsi....


Melly punya menu tadi... Plus kentang dari Usunye dan Pakngahnye...




Melly pun dah macam usunye... Sikit2 kentang... Sikit2 kentang... Tapi kali ni dia bising mulut sebab tengok kentang besar2... Hehehehe.... 



Manja dengan usunye... Dan dalam masa yang sama merupakan musuhnye... Pantang jumpa mesti nak mengacau antara satu sama lain... Si Melly pun kuat mengacau juga sebenarnye...


Ni dia harganye... Korang tengoklah sendiri yer... Memang aku nak belanja diaorang makan kat sini sebenarnye.... Sekali adik aku pulak kata nak belanja kali ni... Wah rezeki2... Bolehlah belanka abang lagi yer... Hehehehe... Mentang2 dah dapat payment dari aku tempohari.... Upah tolong aku buat kerja...


14 comments:

Unknown said...

waaa..beznye makanan tu sume!!! tibe2 cm lapar..hehe..
btw, cumil la si kecik tu! :)

Khairul Onggon said...

wah shima pun ada kat sini.. lama tak tgk mimil hehehe.. Saya x pernah mkn kat situ.. Tgk besar gedabak mcm best jer hehehe.. Last sekali saya mkn kat Sibu Sarawak cafe ape ntah roti canai dia besar talam dan french fries dia mangkuk nasik besar utk 3 org makan hehehe.. nyummmss...

nairaariaa said...

tak penah lak makan kat ctu sbb takut tak tepat dgn citerasa.takut muak lak...tp bile tgk,cma hokey la...so,kena amik risk nak try nie...hee~

erolnukman said...

perhhh..burger dia nampak 'kiut'...hahaha

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nazatul Shima..

Alamak...!! Entry ni kasi Cik Shima laparlah yer... Sorrylah... Anak buah saya yang ke tiga... Asyik ikut saya jer sekarang ni... Manja sikit budaknye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon...

Kena try ni En.Onggon... Memang gedabak burgernye... YAng pasti rasanye lain dari yang lain... Kalu dah try sekali mesti komplen burger yang lain... hehehe... :)

Mak aii... Besarnye roti dan french fries kalau macam tu... Mahu muntah kalau macam tu.. ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Kena berani mencuba... Hehehehe.. Tapi memang pasti rasanye lain dari yang lain... My favorite restaurant... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman...

Hehehehe... Nampak kiut yer... Lepas makan makin kiut adalah... :)

Fir Ikhwan Affandi said...

Selalu jgk mkn kat carl's junior. My fav, Western cheese burger, ade daging bacon dlm 2. Fuh! I like! haha. Dia nya servis mmg laen dari laen. Order, n tunggu kat seat. Nnt diorng htr kan..bgus kan? Selain burger kat ats, sy suka chilli cheese fries & normal fries dia. Sedapnya..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Fir Ikhwan Affandi...

Betul dengan apa yang dikatakan... Memang sedapkan... Lain dari yang lain... Bila mau makan lagi... Hehehehe....

Thanks sebab terjah blog saya... :)

eyqaaman said...

memang sedap Carls Jr. ni..makan sekali mmg xhabes..xsmpai stengah pn..last2 tapau jelaa..tp berbaloi wlu byr lebih sbb kenyang sgt..hehee ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Juliet...

Hehehehe... Saya pun selalu tapau bawa balik... Memang besar dan banyak kan... Tapi yang pentingnye rasanye lain dari yang lain... :)

cikbedahlaser said...

perghhhh mcm best je.. terus rasa lapar... adehhh abg muz mmg sentiasa wat sy terliur la..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikbedahlaser..

Hehehehe... Sorrylah buatkan CBL kelaparan... Jom cari maggi jom... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...