Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 February 2011

Baby Day Out - Ikano Power Centre & The Curve...!!!


Sejak kebelakangan ni anak buah aku Melly lepak dengan aku... Dan macam biasalah, kalau dah duduk dengan aku mesti ada ajer tempat yang aku akan bawa... Takdelah jauh sangat tapi sekadar area Damansara jer....  Kalau dah singgah kat Ikano ni mesti bawak dia pergi Petworld kat tingkat atas... 




Muka kitaorang sama tak time ni...??? Kusyuk tengok ikan laut dalam aquarium.... Adik aku Anor snap gambar pun tak perasan... Melly ni kalau masuk jer kat Petworld ni mesti nak berdukung... Dari dulu lagi sampai sekarang... 



Time ni tengah bawa dia tengok ikan mas... Mesti dia banyak cakap time kat sini sebab ikan2 kat sana sama macam yang aku bela... "Samalah macam ikan pakngah... Banyak...."...




Inilah dia geng2 yang wajib ada kalau bawa dia jalan2... Usunye (Anor) dan wife aku... Kalau nak ke toilet Usunye yang uruskan... Untuk mententeramkan dia, pasti makngahnye.... Melly dengar cakap makngahnye jer.... Kalau dengan pakngahnye untuk berborak dan berdukung... Uish2... Patah pinggang pakngahnye nanti....

Time ni tengah turun eskelator untuk ke The Curve pulak... Sajer aku jauh sikit, kalau tak dia nak berdukung pulak....


Wife aku cari barang sikit kat Daiso, tengok apa yang Melly ambil... Mainan sesajer.... Usunye yang belanja.... Sebab hari Sabtu, so plastik beg tak disediakan... Aku suruh dia peluk barang mainan dia dulu... Ni baru permulaan jer...


Bila makngah dia sampai bawa beg, laju jer dia sumbat dan bagi kat makngahnye.... Penat peganglah jawapannye... Alasan betul budak ni... 


Bila dah takde bawak barang mainannye, jalan ada serupa orang kayalah.... Siap tangan letak belakang lagi... Macam2 betul anak buah aku sorang ni... Ini belum lagi adiknye, tunggulah bila dah besar sikit.... Mesti dua2nye nak ikut... Kena pasang bodyguard lebih lepas ni.... Hehehehe... 


2 comments:

eMMe said...

salam bro! erhm...kalo nak jumpe bro, kene gi Ikano la yea, asyik la gambar bro dgn melly kat Ikano, tak tau la bile dpt pi sane, terbayang2 bungkusan merah itu, hahahhaha....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Hehehehe... Rumah saya dekat jer dengan Ikano... Sebab tulah asyik kat sini jer... Malas nak jalan jauh2, semua yang nak ada di kawasan ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...