Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 February 2011

Update : Jadual Dan Penambahan Angka... Jadual Akulah...!!!


Update : Pada tarikh 14 & 20 Februari 2011....

Lama juga aku tak buka blog aku ni... Busy betul sejak beberapa hari ni... Lagi satu internet kat kampung pun macam ada problem jer... Dah masuk bulan Februari, kejap jer masa berlalu... Dan pastinye bila masuk jer bulan ni, penambahan angka akan berlaku... Ishhh2... Malulah nak cakap... 

Korang tengoklah sendiri apa yang ada di atas ni... Jadual aku buat masa sekarang.... Dan buat semua bangsa Cina di Malaysia ni, aku ucapkan Happy Chinese New Year... Gong Xi Fa Cai.... Bukan Da Ma Chai yer... :)

* Nota : Nasihat dari aku, buat blogger aku yang berbangsa Melayu ni, makan limau tu berpada2 lah yer... Mengalahkan Cina pulak yang beraya... Mulalah ambil MC sebab perut sakit nanti... Hehehehe... 


18 comments:

Hazzy Ishak said...

pak ngah lupa satu benda,

20 feb - birthday hazzy

pipoq said...

23hb tu muntah sebab apa ? hehehe..

Lia Hasty said...

kalah menteri.
jadual semua full.

valentine day jangan lupa!

;-)

Marya Hana said...

amboi bro, biau betol ni.?
kesian anak bini ah cenggini..
busy kemain.. :p

zati embong said...

haha..kat ofis, makan sebijik pas2 buat kerja.10min pas2 kupas lg sebijik, pas2 kupas lg..pas2 lg..dtg keje separuh hari bt keje sparuh hari makan limau O.o

Hazzy Ishak said...

wahhhh! i'm on the calender.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Alamak lupa lagilah...Takpe2 nanti saya masukkan dalam kalender... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Muntah sebab dapat kerja lagi kot... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Kalah menteri yer Lia... Hehehehe... Sebelum2 ni pun sama jer jadualnye...

Ok saya masukkan untuk awak Valentine Day... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Marya Hana...

Semuanye telah diuruskan... Jangan risau... Terpaksa membusykan diri utnuk mencari sesuap nasi... Cewah....

Gong Xi Fa Chai.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Zati Embong....

Ooooo... Dah kantoi dah... Makan limau rupanye... Patutlah kerja lambat siap.... Hehehehehe..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Anda dihargai... :)

Khairul Onggon said...

Salam... selamat bercuti.. padat jadual nampak hehe :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa khairul onggon...

Nak buat macamana... Lumrah kehidupan... Cewahhh.... Hehehehehe... :)

Mimi Jazman said...

selamat menyambut hari kelahiran yang ke 35.. may ALLAH bless you.. penambahan angka tu biasalah.. semua insan akan melaluinya.. hehehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mimi Jazman...

Terima kasih Mimi... Thanks juga pada awak sebab terjah blog saya yang tak berapa best ni... :)

Unknown said...

canti kalender abang muz

abang...jadual pad tu...moga2 abang tabah mengahadapi segalanya..

setiap berlaku ada hikmahnya

PS: ayu tak leh makan buah limau lebih2...nanti kepala berat sangat

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Ala... itu kalender alam maya sebenarnye.... Hakikat sebenarnye lagi padat... hehehee...

Oooo iyer ker... Sama macam mak mertua saya, makan lebih nanti dapat tekanan darah rendah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...