Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 February 2011

Video : Aku Memang Kaki Buli, Anak2 Buah Ku Bersedialah....!!!


Esoknye selepas kenduri doa selamat, operasi membotakkan kepala anak buah aku sorang ni dimulakan... Hehehehe.... Kesian pulak aku tengok... Lepas dapat kebenaran dari mamanye di Damansara, aku jugalah yang kena botakkan Raja Kecik ni... Dulu masa Melly pun aku buat juga....


Time ni tengah hensom lagi.... Hehehehe... Elok pulak time ni dia tak meragam, diam jer....


Operasi menebas dimulakan... Aku basahkan sikit rambut bulu terung dia dulu....



Dah mula tak duduk dia pada mulanye... Lepas tu senyap jer... Agaknye sedap pulak kepalanye dicukur....



Mula2 tu berbaju, lepas tu tinggal pampers jer.... Hehehehe...



Masa ni Raja Kecik macam membebel entah apa2... Bising mulut dia... Macam tak puas hati jer dengan aku.... Apalah pakngah ni, botakkan kepala dia... Dah tak hensom dah.... Lepas ni kasi makan pulak...




Lepas dah bercukur tu, makngahnye mandikan dia dulu dan pakaikan pampers.... Lepas tu kasi upah makan Nestum dan minum susu... Agaknye dah lepas mandi tu, lapar agaknye perut dia... Bila sudu depan muka jer, dah macam ikan kaloi dah rupanye.... Ternganga mulut....


Makngahnye tenagh suapkan Raja Kecik makan dan pakngahnye sebagai bodyguard, kasi pegang tangan Raja Kecik... Hehehehe....


Dalam diam2 tengah bagi Raja Kecik makan, kakaknye Melly boleh bedal air kosong adik dia senyap2.... Malas ke dapur punya hal lah ni... Tak malu betul....



Dah settle makan, lap badan balik, pakai bedak, pakai baju, lepas tu baring.... Yang adik aku Anor bagi Raja Kecik layan vidoe klip korea dia kat phone Lollipop LG dia.... Senyap jer Raja Kecik tengok video tu....


Sekali tengok dah macam Sivaji "The Boss" pulak rasanye... Alaaaa pelakon dan hero tamil tu, Rajini Khan... Dus2... Pariapa....!!!


Time to golek2kan diri.... Kain lampin pun tersangkut baik jer kat rambut....



Haaaa... Ni dia 2 musuh bergabung untuk tidur... Kalau jaga diaorang berdua ni, pasti gamat rumah mak aku di Banting.... Sama2 kaki kacau dan suka gaduh.... Tapi bila time tidur mesti berdua... Pelik betullah diaorang ni.... Ni kiranye dah habis tenaga dah.... Tengah recharge balik lah ni.... macam bateri phone pulak rasanye....

Haaa...!!! Kat bawah ni ada video ringkas dari aku untuk korang yer... Hehehehe.....



Tajuk Movie :  Raja Kecik - Sivaji 'The Boss'....

Teraju Utama :

Kaki Buli       - Muzafar Shah Bin Haji Zainal a.k.a Pakngah
Raja Kecik     - Raja Muhammad Harris Emran Bin Raja Iskandar Syazrim Shah a.k.a Sivaji
Suaralatar       - Nur Hidayah Binti Haji Zainal a.k.a Usu
Jurukamera    - Norazlinawati Bt. Haji Ahmad a.k.a Makngah

6 comments:

nairaariaa said...

raja kecik tetap comel berambut dgn tak..raja kecik cam pandai posing jerk...baby skrg da pandai n comel2 sume...

Wawa_Nadwa said...

alahai..
shian nya tido tak berlapik..

raja kecik tetap emcem la walaupon telah dibotakkan..
comey!

Unknown said...

raja kecik yg comel biarpun botak,
geram tgk tau dak,
huhuhuhu...

*rasa nak ada baby sendiri jugak nie*

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Hehehehe.... Memang comel.... Dia kalau nampak saya pegang kamera, mesti dia pandang terus... Macam faham2 jer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Tak dapat nak bendung lagi kengantukan mereka... Dapat bantal terus padam.... Kalau ada lapik pun nanti lapik atas diaorang berdua ni...

Emcem ker... Hehehee... Ni yang buat Melly jeles lepas ni... :) Pakngah nye macamana...?? ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani...

Hehehehe... Memang comel... Saya suka kacau dia bila dapat jumpa...

* kena cepat2 kalau macam tu CW... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...