Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 February 2011

Sambutan Birthday Melly Semalam, Kecoh Betul... Padahal Bukannye Ramai..!!


Semalam genaplah umur anak buah aku sorang ni Si Melly ke - 4 tahun... Semalam kiranye sambutan kemuncak di rumah mamanye di Damansara Damai... Sebab sebelum ni dia dah sambut awal hari Jumaat lepas di Banting dengan Wannye (mak aku).... Dan dah dapat hadiah awal... Entry akan datang yer aku ceritakan... 

Mama dan abahnye adakan secara kecil2 jer... Adik beradik dan anak2 buah aku jer... Kira buat potluck, aku bawa Satey Hj. Samuri dan yang lain2 bawa hidangan masing2... Adik aku Azu pun bukannye larat sangat, masih dalam baik pulih... Macam kereta pulak bunyinye... 



Mamanye tempahkan kek Sponge Bob untuk dia kali ni... Baru jer sampai dari Bangi... Beli online kata mamanye... Sedap giler kek tu... Walaupun aku ni kurang siskit makan kek rupa kartun2 ni...





Sampai masa nak tiup lilin, boleh pulak dia malu2 kucing... Sebab ramai yang nyanyikan untuk dia lagu happy besday, macam2 suara ada, soprano, piching hancor, ke longkang dan yang paling merdu suara akulah... Hehehe... Macam Marc Antoni.... (Marc Antoni punya stokin)....


Gambar anak beranak, boleh tertinggal pulak Si Raja Kecik..... Tak patut betul.... Mesti diaorang tak perasan ni.... Hehehehehe....


Nak potong kek pun kecoh betul Si Melly ni.... Huru hara....


Tu nampak tak, makngah tengah dukung Raja Kecik.... Kesian buak tu tak masuk dalam gambar... Hehehehe....





Dahpakai gaun lawa2 tapi tak duduk diam... Ke hulu hilir bawa pinggan kertas dan gelas... Nak cari makanlah tu... Dah makan2, lepas tu Melly tukar baju, sebab dia dah rimas dan macam2 alasan dia bagi kat abahnye... Padahal dia dah jeling2 dah hadiah yang dia dapat....




Hadiah pertama dari anak buah aku Intan... Sepupunyelah tu... Dapat Minnie Mouse...




Hadiah kedua dari mamanye.... Stroller mainan... Minnie dah confirm jadi baby punya...



Hadiah ketiga dari Usunye... My Little Pony... Koleksi kedua... Yang pertama ada kat rumah aku...


Hadiah keempat dari Usunye lagi.... Usunye giler sikit tahun ni... Macam2 dia nak beli untuk Melly....



Hadiah ke lima pulak dari Pakngah dan Makngahnye... Koleksi My Little Pony yang besar....


Hadiah ke enam dari kawan abahnye, aku panggil Kemek.... Dapat Teddy Bear.... Yang ni takleh jadi baby dalam stroller sebab Melly kata vontot dia besar, tak muat... 


Dengan hasil kutipan hadiah tahun ni.... Tahun depan more pada buku2 pembelajaran pulak yer... No more patung2 lagi... Iyer ker...?? Silap2 Pakngahnye yang belikan dulu....


Melly minta Makngahnye bukakan hadiah Pony dia... Khusyuk betul dia tengok... Kalau buka sendiri, confirm esok pun belum tentu settle....





Koleksi My Little Pony Melly untuk tahun ni.... Lepas ni tambahan accessory pulak...


Selesai majlis dekat pukul 7.00 malam... Terpaksa bergegas balik ke rumah aku, nak mandi2 dansejukkan badan sebab malam tadi ada seseorang nak jumpa dengan aku... Nak buat perhitungan setelah lama menanti.... Nanti aku story kat entry akan datang yer... Penat giler semalam, banyak juga aktiviti berjalan yang aku buat... Naik lemau badan... Oklah setakat itu jer dulu... 


8 comments:

cikbedahlaser said...

hahahaha
btol2.. lepas umur 4 thn.. elok bg buku je.. mainan dh puas kumpul selama 4 thn..

fuhh mmg penat.. ahaksssss (sudah update...)

Unknown said...

amboi byknya hadiah dier,
kek tue sedap woo,
alahai,
tetiba tringin plak nak mkn kek,
huhuhuhu...
mcm mana nie?
hihihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

No more toys, cewah... Padahal esok2 pakngahnye yang selalu belikan... Hehehehe....

Wah dah update dah ker.... Hehehehe... Malu pulak nak terjah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani...

Hehehehe... Tahun ni banyak dapat anak patung... Kek tu memang sedap...

Teringin kena singgah Secret Recipelah kalau macam tu... :)

erolnukman said...

wahh..best nye dapat byk hadiah...hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Erolnukman...

Kalau kita ni dapat sebanyk itu juga hadiah, kan best... Tapi bukanlah toys, diaorang bagi barang2 kamera... Wahhh syurga dunia.... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

bestnyer jadi melly...
hehe dapat banyak hadiah hehe.....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Bestnye kalau dapat macam Melly kan... Kita bila lagilah nak dapat macam ni... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...