Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 February 2011

JJCK : Mana Lagi Nak Pergi, IKEA Lagilah Jawabnye...!!!


Chilabaey's Spot dengan aktiviti rutin lagi... Hehehe... Aktiviti menambahkan kolestrol dalam badan lagi... Untuk kali yang ke berapa entah, ke IKEA lagi untuk menikmati juadah popular di sana... Naik muak sebenarnye, itu pun sebab nak layan tekak adik aku Anor... Berpuluh kali dah mencekik kat sini... Sebabnye...??? Malas nak jalan jauh2, so cari tempat yang senang pergi dan dekat dengan rumah aku...



Hidangan pilihan aku kali ini (padahal memang makan meatball ni)... Meatball IKEA 10 ketul jer... Tak larat lah nak makan yang 15 ketul tu... Mahu aku muntah nanti...



Ahli geng JJCK aku yang kedua pulak, pilih set Salmon with Lemon Souce... Yang ni pun aku suka juga... Tapi kena datang waktu dia tengah bnyak lagi dalam tray kat counter, salmonnye besar2 sikit... Kalau last2 tu, paham2 jerlah... Kecik sikit dan kurang juicey isi ikannye... Tips ni dari aku...



Yang ni pulak ahli JJCK yang ketiga, adik aku Anor... Dialah punca nye aku mencekik kat IKEA kali ni.... Sibuk nak makan meatball... meatball... tak sudah2... Kalau dia pilih menu lain memang aku marah punya.... Biasanye dia akan tambah dengan Daim Chocolate Cake... Meatballnye pulak pasti 15 ketul... Uish... Uishhh... Besarnye perut....

So, mereka2 yang masih belum merasai kenikmatan Meatball di IKEA ni, bolehlah mencubanye... Jangan segan2 nak datang Damansara... Sebab macam2 ada kat area sini... Parking kereta setempat, lepas tu pusinglah semua building dan shopping complex yang ada... Sebelah menyebelah jer... Selamat meronda... :)


18 comments:

eMMe said...

Ikea lagi bro!
bile mau sampai Alamanda, Putrajaya lak, heeee~leh drop by....

nairaariaa said...

best ke?tak trase lak nak mkn meetball kat ctu..tp look nice...cm sedap...boleyh cube la kal pg lg...wee~

erolnukman said...

nampak cam sedap..hehehe

Ummu~Ishak said...

err.. komfem halal ke meatball kat ikea tu?

Unknown said...

mmg boleeh jadi duta IKEA la bro..huhu

Unknown said...

kalau JJCK abang muz sklrg..buatkan ayu terlalu lapo...

adeh..bilalah nak sampai IKEA..

icee-yah said...

icee pun baru makan ahad haritu..same lah instict dengan adik pak ngah..name panggilan kat umah pun nak sama eno..:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe....

Mana lagi nak pergi... Hehehehe... Naik muak pun ada juga... Alamanda yer... Insya-Allah akan dilaksanakan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nairaariaa...

Best dan sedap... Dah lama dah makan kat sini... Trylah nanti bila datang IKEA... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman...

Bukan nampak jer, memang sedap bro... Bila mau try ni... Datang KL bagi tau... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ummu~Ishak

Buat masa sekarang masih lagi diikhtiraf halal... Kalau tak saya dulu yang boikot... Insya-Allah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Memang dah jadi dah kalau dikalangan blogger2 saya dulu... Hehehehe... Mana lagi nak pergi shopping, dah dekat dengan rumah... Hehehehe... Mau join juga ker...?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan

Hehehehe... Salah satu dari tujuannye JJCK ni diadakan... Kasi lapaq sikit perut masing2... Ohhhh jahat sungguh... Takdelah Ayu, saje untuk informasi dan reference bagi mereka yang akan datang ke area Damansara ni....

Banyak lagi sebenarnye dalam draft tentang JJCK yang belum publish... Tunggu..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah....

Alamak... Apasal tak bagi tahu... Kalu tak boleh makan satu meja.... Ooooo adik pun dah dekat sama nama yer... Seleranye pun sama juga... Bagus2, boleh join the club ni... :)

Unknown said...

rindu nak pi IKEA lah bro,
bilalah rasanya dpt pi sana lagi,
huk huk huk

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani...

Kalau dah sihat2 dan free2 nanti datang sini yer.. Boleh makan sama2 CW... :)

cikbedahlaser said...

tak pernh pergi IKEA mkn meatball..
asyik tgk org g..cite sedap je.. kena g la nih..
masalah nye.. suami tu x suke kawasan jem la.. klu x .. sedap skit merayau tpt2 mcm ni.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Alamak kena trylah... Boleh rekomen pd CBL... Saya pun tak suka juga kawasan jem, tapi kalau nak ke area Damansara ni kenan datang awal sikit sebelum pukul 10.00 pagi, so tak ramai lagi orang yang masuk... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...