Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 June 2010

My New Header... Ada Macam Pelakon Tamil Tak...???


Header Blog Baru Aku.... Ok Tak...???

Malam tadi mata takleh tidur.... Entah kenapa dah beberapa mata aku sukar untuk tidur awal.... Dahlah malam semalam adik aku Anor mengejutkan aku... Dengan muka cuak masuk bilik work station aku bagitahu yang dia terbau wangi.... Time tu dahlah pukul 2.00 pagi.... Terus aku ke balcony rumah untuk check.... Mai aiiiii punyalah wangi malam2 buta.... Tapi harumannye bukan bau bunga, tapi minyak wangi badan... Dari jenis apa aku tak tahu... Mula2 tu cuaklah juga aku, tapi bila jantung dan bulu roma aku tak menunjukkan apa2... Aku yakin itu orang yang pakai, nak pergi clubbing malam2 buta kot... Atau baru balik rumah.....

Berbalik kepada header baru aku ni, malam tadi aku pun godek2lah photoshop baru aku... Adobe CS5 kat iMac aku..... Terlintaslah pulak nak uat header baru.... Tapi kali ni aku tukarkan kepada konsep ala2 Bollywood/Hollywood/Kollywood @ Chilawood.... Cewahhhhh.... Ada berani....???? Agak puas hati jugalah CS5 yang baru ni, banyak juga features baru untuk dipelajari..... So, sekarang korang pun dah tengok header baru aku tu kan... Silalah bagi komen yang membangun yer.... Hehehehe... Itu sajer.... Chowwwww.... 

22 comments:

Azfarul said...

Okay je =D

violetless said...

waaaaaaaaaa....cantekkkk ouhh..eh silap...macho ouh..

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe
pandai laaa pakngah buat hehe...
tapi mcm besar sangat kena edjust kiri-kanan nak tgk header fully pakngah hehe...

confirm orang yang tak kenal pakngah kata pakngah nie pelakon tamil ke tak hehe...

Hazzy Ishak said...

tergelak dgn tajuk tu. he he he
at least ada perubahan pada blog.hari2 nak tukar header pun tape

Wawa_Nadwa said...

vahh vahh vahh!!

kuch kuch otai heyyy!!
mohabatien..
ha dil jo piyar karegaaa..

hahhaa.
abaikan ejaan itu..

kalah pelak0n tamil la pakngahh..
hiks!

eqbalzack said...

wahhh Tuan!meletopsssSSSzzz! hehe...

Unknown said...

Eh! ingat masuk blog Sivaji tadi...hehhehehe jgn marah haa!
Padaiyappa!

Syamilia said...

nice editing... :D

erolnukman said...

fuh..lawa! bollywood habis...memamng kena ng tema!
hehehehe...

atieabie said...

lawa2..cne nk wat gni..huhu.wt tutorial cket..hihi..:D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Azfarul...

Oklah tuh yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: violetless...

Terima kasih.... ooo.. boleh pulak silap2 yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih.... Alamak iyer ker, terlalu besar yer... Kat pc saya ok jer... Mungkin pasal sreen besar kot...

Jgn kata org lain, diri sendiri pun rasa macam tak caya jer.. Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Itu lah tajuk yang terlintas di fikiran bila feader tu siap.... Dah macam macha pun ada.... :)

Wah letihlah kalau nak tukar tiap2 hari.... Nanti ketndusan idealah pulak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa....

Padayyaphaaa... dush2.. rumbunandre tanggachee...

Haaa ambik engko... Cerita tamil dah sampai, bukan bollywood lagi ni... hehehe...

Tu lah pasal, mengalahkan Sivaji... Dush... Dush... lagi... Hahaha.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Alamak tuan, malulah... Siap meletup lagi.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Jemari Seni...

Iyer ker... hahahaa... Lawak juga bila header ni dah siap.... dah macam WWW.TAMILMOVIE.COM... hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Syamilia....

Terima kasih daun keladi.... Nanti2 jemputlah ke sini lagi.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman....

Thanks bro.... lawa yer, bukannye macha yer.... Hehehehe... Saje suka2.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: atieabie....

Terima kasih.... Nanti saya buat tutorial pulak... Padahal masih baru lagi dlm ilmu edit mengedit ni... Insya-Allah... :)

Lia Hasty said...

ok je.
simple and meaningfull.
lia nk tukar header blog lia gak.
tp xde idea larh.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Terima kasih...
Simple ker, rasa macam serabut jer...
Tukar jangan tak tukar...
Samalah masa mula buat tu, secara spontan jer ni... Bila dah start pegang photoshop barulah datang idea... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...