Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 June 2010

My Favorite Restaurant In Damansara... Cuba Teka.... Sebab Jawapannye Dah Ada Dah....!!!!


Masuk2 jer ke restoran tersebut, tangan aku di tatoo.... Sebelum makan kena buat tu dulu.... Iyer ker....?? Merupakan restoran favorite aku kalau aku ke Cinelesure, Mutiara Damansara.... Menu hidangan yang sangat2 sedap dan pelbagai bagi mereka yang minat makanan Wild Wild West.... macam cerita koboilah pulak....



Time ni dah balik rumah dah.... Tu pasal jam menunjukkan pukul 5.00 petang....

Bagi mereka yang belum mencubanye, bolehlah terjah ke sana.... Harga hidangan agak teransang jiwa dan raga... Tapi kalau ada duit lebih dan jenis suka mencuba benda yang baru, aku rekomenkan ke restoran ini.... Aku dah banyak kali dah ke sana.... Dan kali ini aku berempat menikmatinye untuk sekelian kalinye... Dengan siapa aku makan, nanti aku ceritakan.... Bagi aku, aku dah jatuh cinta dengan restoran ini.... So entry kali ini dan beberapa entry lagi berkisarkan tentang jalan2 cari makan dan juga tak jalan2 malas nak cari makan.... 

Tentang aktiviti aku dengan restoran ni akan aku ceritakan dalam next entry..... Tunggu.....!!!!

8 comments:

hudhud said...

tak mahal ke u? hehe

Kie-yu said...

whoa~
dpt cop2 kt tgn ke if g mkn sane?
cam best je
menu gempak bro?

♥♥ eija ♥♥ said...

macam grand je tempat tuu kena cop tangan hehe...

kojah said...

pasai apa bro??berdebar2...huhu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: hudhud...

Mahal lah juga tapi berbaloilah u..... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kie-yu...

Sebenarnye untuk budak2... Tapi yang tua yang lebih2nye... hehehehe.... Bukan best jer tapi mavelessss..... Menu memang gempak dan banyak pilihan.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Grandlah juga.... sebab privacy sikit kat sini.... Menu memang best giler.... :) harganye jangan ditanya yer.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kojah....

Takde apa2 pun saje nak buat entry tempat yang kojah pergi hari tu.... Tapi kali ni saya nak ceritakan tentang makan kat situ... nanti boleh lah try apa yang saya makan pulak.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...