Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 June 2010

Dapat Award Ke Dapat Tag....???!!! Nama Korang Pun Ada Tersenarai...!!!

Sekali lagi blog ini mendapat award dari pembaca setia Chilabaey's Spot.... Award  'Blog Paling Comel'... Comel ker...??? Pemberian ikhlas ni datang dari Blogger Icee-Yah.... Dia ni rajin sangat beri aku award untuk blog aku yang tak berapa nak best ni... 

Satu penghargaan sebenarnye dari follower2 blog aku ni, mereka terpaksa meluangkan masa untuk menyediakan entry tentang award ini walaupun sekadar menaip beberapa huruf untuk nama blog aku... Itu pun sudah memadai sebenarnye, ada juga yang setia menjengok ke blog aku... Terima kasih di ucapkan... 


Walaubagaimana pun, ingat mudah untuk mendapat award dari mereka, pasti ada sahaja halangan dan kekangan yang harus ditempuhi... Cewah macam nak pergi berjuang pulak... :) Untuk Blogger Icee-Yah, terima kasih daun keladi diucapkan... Jangan gatal satu badanlah yer.... Hehehehe... :)

Inilah dia syarat2 yg di tetap kan.... Kena selesaikan pantun nih dulu.



( _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ )
( _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ )
Memang aku rasa blog aku comel,
Kenape korang jeles ke?


Oklah... Ini jawapan pantun yang diberi... Jawab bang, jawab...

Rumah Chilabaey Tiada Engsel,
Barangan IKEA Hampir Semuanye, 

Memang Aku Rasa Blog Aku Comel,
Kenape Korang Jeles Ke?




Jadi sebab aku dah dapat award ni dan dah jawab pun pantun tersebut, maka aku akan kongsikan juga kepada blog2 yang aku rasa sesuai untuk menerimanye... Samada blognye yang comel atau tuan punya blog yang cumel... hehehe... Atau bonus kepada yang ada kedua2nye... Mereka2 ini adalah :

1.   Miss Wawa (Nota: Yang ni Tuan dan blognye... jgn kembang hidung.... nanti ramai yang larikkss...)
2.   Miss Nur-Al-Ain (Yg ni pun tuannye juga... hehehe... )
3.   Miss Baby Tulip a.k.a awek ikat tocang (Yang ni tuan dan blognye...)
4.   Miss Nazatul Shima (Tuannye... tapi kadang2 catitan blognye ok juga...)
5.   Miss Clara Emily Cancer (Pun kedua2 nye juga... )
6.   Miss Lolly (Tuannye... hehehe... jangan kembang... )
7.   Miss Irene Nadia Marcello (Yg ni memang kedua2nye.. anak papa sorang ni...)
8.   Miss Eja a.k.a Cikgu Eja (Catitannye dalam blog... )
9.   Miss Hazzy Ishak (Ayat2 cinta dalam penulisannye... ieyr ker... :) )
10. Miss Eqbal...(opsss.. silap2... tapi ambil jugalah tuan... )

Bagi follower aku yang lain, jangan berkecil hati dengan senarai tersebut... Kalau nak boleh ambil tapi buat entry untuk saya dan blog kesayangan saya ini... kemudian beritahu saya, pasti saya akan buat entry khas juga untuk anda dalam blog saya ini... Insya-Allah...

Dan bagi mereka yang tersenarai, silalah ambil dan jawab pantun tu yer... senang sangat, saya buat pun tak sampai seminggu... opsss... silap... :)

6 comments:

Nur -al- Ain said...

hohohooho. pakngah lagii comell;p hehehee. tenkiu pakngah ;p

icee-yah said...

tq pak ngah sudi buat post ni..tak susah pon nak type nama blog pak ngah tu..:)best la blog pak ngah ni..tau

Wawa_Nadwa said...

hahaa.
pantun pakngah kan buleh plak rangkap tu ade 'semuaNYE' erk. tak aci huh!
HAHAHHAHA!

woo woo nama den adoo la..
comel ke??!
hidung br nk kembang kuncup, baca pakngah tulihh tu terus tak jadi.
hehehhe.

tenkuii pakngah!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain

Iyer ker.... Hehehe.... Apa2 pun terimalah award tu yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee Yah

Sama2.... Blog saya takdelah best sangat cuma mahu berkongsi dengan semua follower jer.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa

Alaaaa itu pun main hentam jer tu.... Terima kasih kerana adakan entry untuk saya yer...

Memanglah tuan punya blog comel.... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...