Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 June 2010

Kalau Tak Kacau, Tak Sah....!!! Ishh... Ishhh... Ishh... !!!


Inilah kerjanye Si Melly kalau datang ikut aku hantar makan malam mak aku di Hospital Banting... Mesti dia kacau mak aku nak makan..... Apa sahaja yang dimakan oleh mak aku mesti dia pun turut sibuk... Walhal dah makan dah kat rumah...


Budak2 memanglah macam tu... Nak makan secara berkawan.... Ini adalah gambar malam semalam sebelum aku balik ke Damansara.... Minggu ni sekali lagi aku kena balik ke Damansara sebab hari Sabtu ada meeting di Kuala Kubu Bahru.... Dahlah tu pukul 10.30 pagi pulak tu... Kalau aku bertolak dari Banting, penatlah pulak... So, Sabtu dan Ahad minggu ni sekali lagi aku terpaksa meninggalkan bapa dan mak aku di Hospital.... Aduiii sedihlah pulak hati.... 





Inilah gelagatnye anak buah aku sorang ni.... Minggu ni dia kena tinggal kat Banting dengan adik aku Anor.... Semua makanan untuk 2 hari ni telah aku sediakan... So pandai2lah korang uruskannye yer... 


Bila dah kenyang mulalah mentelnye sampai.... So, sebelum balik rumah singgah kejap kedai untuk belikan Melly stok ais krim... Sajer jer buat umpan nanti bila dia nangis.... Aku bertolak ke Damansara pukul 9.00 malam dari rumah mak aku... Elok nak bertolak mak aku call suruh beli tisu basah untuk bapa aku.... Dah beli terus hantar kat hospital, memandangkan dah pukul 9.00 malamjadinye mak aku suruh aku beri susu kat bapa aku malam tu.... Akhirnye waktu yang betul2 aku bertolak balik adalah pukul 10.00 malam.... Sampai Damansara pukul 11.10 malam.... Oklah nanti aku update lagi yer... :)

6 comments:

eqbalzack said...

padatnya jadual tuan...
dapat rasa kepenatannya...

Lia Hasty said...

melly dh rambut pendek ke?
sabar yer pakngah.
dugaan.

Boy said...

bli stok aiskrem kalau melly nanges.. gud idea tuh

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Nak buat macamana tuan, itulah jadual saya sekarang ni... Padat dengan menguruskan ibubapa... Kadang2 diri sendiri pun tak terurus.... Itulah namanye tanggungjawab, takleh merungut dan mengeluh kena ambiknye dgn ikhlas...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Melly dah potong rambut... Asyik demam jer hari tu... Kepalanye panas sbb rambut tebal so pakngahnye terpaksalah hantar potong... Tapi bila dah potong bertambah ligat dan hypermarket lagi dia sekarang...

Insya Allah saya akan menerima dugaan di dunia ni dgn penuh redha... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Boy...

Hehehehehe.... Itu idea lama utk control budak2... Kalau control org besar bagi satu peti pun belum tentu terkawal... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...