Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 June 2010

Komik Chilabaey's Spot : PERJANJIAN SETAN... Episod 3 (Akhir)....!!!!

Beberapa hari setelah balik dari Cameron Highlands tu... Bert datang ke rumah aku seperti yang telah dijanjikan... Itu pun aku yang suruh dia datang lewat sikit sebab nak setup barang yang aku nak berikan pada dia.... 

Berakhir sebuah komik cerita pendek dari Chilabaey's Spot.... Yang merupakan cubaan pertama aku untuk menggunakan gaya entry sebegini.... Bukan apa untuk mempelbagaikan cara presentation kepada blog kesayangan aku ni... dan juga untuk korang jua.... 

Amacam korang, boleh digunapakai tak cara aku ni....???

Nota kaki :

* Susah untuk mendapat dan memilih kawan baik sebenarnye... Masa belajar kita rapat tapi bila dah habis, entah ke mana dan hilang begitu sahaja...

* Ada juga kawan yang masa kita belajar dulu, dijadikan musuh ketat atau langsung tak bertegur sapa, tapi bila berjumpa lupa akan kisah2 lama... dan terus menjadi kawan yang bukan lawan....

* Aku dan Bert pulak, masa belajar dulu cuma nampak begitu2 jer, tapi bila berjumpa di tempat kerja sehingga sekarang ni menjadi sahabat baik, ada sahaja rancangan ke mana2 untuk aku berdua.... Yang paling best sebab mempunyai hobi yang sama.... Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT akan persahabatan aku ini.... 

6 comments:

Unknown said...

salam..

terbaik..ayu suka...boleh di tingkatkan....

erolnukman said...

guna comic life?nak tanya mana nak dapat software tu?dulu pernah guna tp trial download je..boleh bantu tak?

Khairul Onggon said...

Salam mr chilabaey's.. header lawa, model pun lawa hehe..

pastu komik pun menarik, seriuosly satu cara kreatif.. :)

Tahniah..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Salam kembali...
Baru nak mencuba2... Tak sempurna lagi...
Lagi satu gambar tak banyak untuk dibuat komik...
Akan dipertingkatkan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman....

Software ni dah lama dah ada....
Itu pun saya download kat 4Shared.com....
Takde pulak yang dia bagitahu sebagai trial version...
Try cari dulu bro...
Kalau ada apa2 nanti saya maklumkan.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kal jis (im not carl zeiss)...

Janganlah kata begitu En.Onggon...
Header tu sajer suka2 buat....
Model sambilan yer tu... Sebab tak mampu nak byr model lain... hehehehe....
Kalau nak, boleh dirundingkan... hahahaha...

Komik tu sajer nak try, mempelbagaikan cara2 memblog.... :)
Thanks 4 ur komen... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...