Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 June 2010

Aku Pun Buat Facial SKII Juga, Ingat Wife Aku Jer Ker....!!!!


Ini merupakan rutin bulanan aku setiap bulan.... Aku akan ke sini iaitu di Isetan Beauty Garden, Garden, Mid Valley.... Nak buat facial muka dengan SKII.... Ingat perempuan jer ker yang boleh buat facial ni.... Aku pun buat juga... Hehehehe...


Tengah tunggu giliran untuk masuk buat facial.... Sebelum tu shopping kat area Garden, Mid Valley dulu.... Biasalah mesti nak singgah di outlet Machines kejap beli sesuatu....


Time ni tengah menunggu seseorang tengah buat facial.... Wife aku pun tengah menunggu orang tu...


Ini adalah entry yang agak basi dah dalam draft blog aku..... Korang layan jerlah yer.... Sebenarnye bukan aku atau wife aku yang buat facial kat SKII ni... Wife aku punya jadual minggu depan... Nanti aku akan ke sini lagilah jawabnye.... Menunggu punyalah lama dekat 2 jam sekali facial... Tapi puas hatilah dengan cara dia buat tu....


Yang ini adalah bapa mertua aku yang duduk di Ipoh tu.... Kami masing2 tengah menunggu mak mertua aku keluar dari bilik facial... Yang bestnye kat sini diaorang sediakan tempat menunggu yang sangat selesa... Kadang2 tu siap tertidur lagi kat situ....



Sambil2 tu bolehlah baca apa yang patut.... Kalau menunggu kat sini, pasti bapa mertua aku akan terlelap sementara menunggu mak mertua aku keluar... hehehee...



Inilah mak mertua aku.... Sangat2 rajin buat facial di Kuala Lumpur... Pasti setiap bulan akan turun KL untuk buat facial..... Kadang2 tu setiap 3 minggu sekali....


Wife aku berada di depan pintu masuk bilik menunggu SKII di Garden, Mid Valley....



Time aku dengan bapa mertua aku tengah menunggu sekali lagi wife dan mak mertua aku buat appointment baru untuk sesi akan datang.... Muka masing2 bosan jer.... Hehehehe... Ada cerita sebalik SKII ni yang aku belum ceritakan... Sejarah sebenarnye yang menjadi sinonim dengan aku.... Nantilah next entry....

10 comments:

eqbalzack said...

saya tak pernah facial tuan...
tapi org kata kena buat sekali sekala bagi muka bersih...

Khairul Onggon said...

sy tak pernah wat facial, beli SKII nye product pernah la, dah labur dekat riban2, tapi mungkin kulit sy ni jenis degil kot ehekk.. akhirnya mmg tak serasi hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Memang betul tu, kena buat sekali sekala... Lagi2 kalau tuan tengah saham tinggi... Hehehehe.... ;)

Unknown said...

wanie dah lama x g buat facial,
yelah asyik sakit jer,
mcm mana nak g buat kan,
hurm....
sedey.....

skg nie,
lelaki & perempuan sama2 kena jaga kulit muka,
makanya x salah kalau lelaki nak g buat facial pun,
hihihi:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis....

Wah dahsyat En.Onggon ni, pengguna SKII juga rupanye... Mungkin tak serasilah tu.... SKII ni saya yang rekomen dgn wife saya dulu... Time tu SKII baru2 keluar... Siap saya belikan setiap bulan starter packnye, dalam 3 bulan dah nampak kesan dan hasilnye.... Tu sebabnye pakai sampai sekarang... Siap rekomen pulak kat mak mertua dan kak ipar lagi... Hehehehe....

Tapi mungkin sesuai utk kulit wanitalah SKII ni... Kulit macam kita ni mungkin kena tunggu sampai SKIV kot.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie...

Iyer ker Cik Wanie... Kena sihat2 sikit lepas tu turun KL buat Spa terus takyah facial2 lagi.... Kena ambik masa sikit utk diri sendiri, lagi2 utk wanita yg berkerjaya... Boleh hilangkan stress dan menrelakskan diri...

Kalau saya hilangkan stress dgn cara saya tersendiri (masuk hutan dan panjat gunung)....

Teh Ais Gula Madu said...

wa wa waaa...kelass!!! hehe.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Baby Berry...

Alaaaa biasa jer.... Takde kelas2.... Kelas melukis jer... Hehehehehhe.... :)

aDfeez said...

merehatkan diri dgn spa... bagusnya...
hehe..
tp org ckap.. kalo da sekali buat facial.. kene buat lg dan lg... ye ker?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Belalang...

Tak juga, kalau kulit dah elok boleh jarak2 kan masanye... Kalau satu bulan 2 kali, mahu kopak beg duit...

Spa memang kena pergi sekali sekala.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...