Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 April 2010

Komen Aku Dijadikan Controversy Untuknye....!!! Matilah Aku....!!!

Pagi ni tadi aku bukalah macam biasa blog kesayangan aku macam kebiasaannye.... Tiba2 mata ku terpandang akan kejelitaan tajuk seorang blogger tegar ni... Tak lain tak bukan, dan jangan nak fikir yang bukan2... Blogger Hazzy.... Tajuk entry dia pagi ni : 'Bila Tong Gas Dijadikan Bahan Jenaka, Pakngah Layak Join Raja Lawak Tahun Depan'.... Terfikirlah pulak kenapa ada perkataan 'pakngah' pulak dalam tajuk tu, siapa gerangan tu...??? Alamak akulah.... Ini semuanye punca dari komen aku kat blog dia malam tadi...

>Click untuk ketumbesaran<

Aku ni bukanlah kelakar sangat, tapi kadang2 otak tu tak berapa nak betul, jadilah macam ni... So, lepas ni kalau ada blogger2 yang blog korang dapat komen tak berapa betul dari aku tu, minta maaflah bebanyak yer, mesti ada something-somethong yang tak berapa betul tu yer... hehehehe... Apa2 pun thanks Hazzy kerana menyediakan entry untuk pakngah pagi ni.... Mesti marah yang terasa lepas ni.... Takutttttt.....!!!!

12 comments:

Unknown said...

abang.....

ayu pun tak faham jenaka apa yang dibuat dek hazzy tu....

apa maksudnya eik????????

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Haaa kena terjah blog dia sebenarnye... Ada cerita disebalik kejadian... Saya tolong menyemarakkannye jer... Tiba2 ada entry utnuk komen semalam... hehehe.... :)

Hazzy Ishak said...

kih kih kih...memang kontrovesi habis. tapi haz gelak je....

pak ngah sampai buat review pasal ni, thanks

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe..
kelakar ja pun suka pakngah :)

icee-yah said...

memANG KDG2 kite bace komen org ade yang kelakar..besh2...:)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kelakar dalam iman.


wahahahahahaa.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Dah rasa macam kontrovesi pulak kang kalangan blogger2 Haz.... Saje jer, dah ada orang buat review, kenalah balas... Prinsip2... Welcome... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Alamak kelakar ke kita ni Cikgu... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Ramai yang lagi kelakar kan... Kadang2 tu tak terbendunglah pulak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Wah Lolly, ada pulak macam tu yer... Ingat mati dalam iman, kelakar pun ada yer.... :)

joegrimjow said...

kesan komen menyengat
;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Tengah kena sengatlah ni... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...