Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 April 2010

Adoiii Penatnye Balut Hadiah....!!!!


Jumaat malam kliwon yang lepas, lepak rumah jer so, aku teringat hadiah yang aku beli di Ikano hari tu belum balut lagi..... Maklumlah malam Sabtu ni, aku buat makan2 untuk sambut harijadi ahli keluarga aku bulan April ni.... Ini untuk celebrate 4 orang dulu.... Adik aku Anor, Azu... Wife aku Iena dan anak buah lelaki aku Izzat.... Buat ala2 kadar jer sambil layan Konsert AF8..... Itu pun arrange last2 minute... kalau arrange awal2 macam2 diaorang punya program.... Nak umpan supaya semuanye datang, aku kata siapa datang ada hadiah.... Hehehehe....




Kalau bab membalut hadiah memang kerja aku... Maklumlah praktikal masa bercinta dulu.... 




Entah kenapa aku memang suka balut hadiah.... Sebab tulah rumah aku banyak pembalut hadiah dari Ikea.... Jadi satu kepuasan pulak bila tengok sesiapa terima hadiah dan membukanye... Walaupun masa untuk mengoyaknye lebih cepat dari membalutnye....


Dah siap dah 5 hadiah dari aku untuk mereka.... Tapi ada satu lagi hadiah yang aku belum sempat balut sebab nak tambah sikit lagi hadiah dalamnye... Ini untuk special person.... Macam secret admire pulak...



Sempat bergambar dengan hadiah selepas selesai membalut... Adui penat juga tangan nak habiskan... Selalunye setakat 2-3 hadiah jer... Tapi kali ini sambut sekali semua mereka ni.... Naik tergeliat jari... 


Muka keletihan dan sambil2 tengok TV dari sisi.... Sebenarnye tengah memikir apa yang nak dibuat malam esok... Bukan tengok sangat pun TV tu.... Menunye apa, nak beli apa lagi dan macam2lah....



Oklah setakat ini sahaja aku update blog aku..... Nanti ada lagi sambungannye dalam next entry yer... Kisah malam esoknye.... Siapa nak hadiah angkat kaki..... Ok, nanti aku bagi kasut.... Hehehehe.... :p

12 comments:

eqbalzack said...

tuan! birthday saya dah dekat ni.....(bulan 11) hehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Tuan Eqbal...

Amboi dekatnye tarikh tu, boleh2... saya akan sediakan untuk tuan... esok saya pergi beli yer... Simpan sampai bulan 11.... Hehehe.... :)

Hazzy Ishak said...

nak jugak...
tapi bday dah lepas dah...

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...

cantiknyer.....

pembalut hadiah tuuu

pandai pakngah balut hehe...

jarang laki tahu balut nie hehe

ciK LyndaWawa said...

nak adiah jugak!!!!

Unknown said...

pasni balut adiah kawen jibam plak kot eheheh

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Alamak dah terlepas dah ker.... Selamat den... Hehehehe... Takpe2 tunggu tahun depan pulak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Seperi yang ku katakan, pengalaman semasa bercinta.... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Buleh.... bagi jer tarikhnye.... Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ....

Insya-Allah kalau dapat tarikhnye nanti.... Jangan cakap hadiah, dengan Jibam2 sekali saya balut.... hehehe... :)

Unknown said...

jgn lupa hadiah utk Cik Wanie sekali yer,
tapi cik wanie lambat lagi,
hahahahaha:)
nak pembalut yg ada teddy bear tau,
nampak comei mcm cik wanie,
(wakakakaka)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie...

Untuk Cik Wanie, hadiah takkan dilupakan.... Pasti ada... Tapi bab pembalut hadiah yang ada teddy baer tu, IKEA tak juallah... Nanti saya carikan yang lain yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...