Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 April 2010

Gadget Terbaru Lagi....!!!

Satu lagi gadget terbaru dari Apple... Dinamakan sebagai iPad.... Sangat sesuai bagi mereka yang gilerkan internet..... Selain itu pelbagai function canggih kita dapat dari iPad ni.... Seumpama iPhone yang besar.... Cuma ianye bukan handphone.... Korang tengoklah video kat atas tu... Lepas tu korang komen kat aku yer.... Kalau ada duit lebih mahu juga aku sambar benda ni...



Bagi yang berminat, bolehlah dapatkannye di Outlet Machines.com yang berhampiran... Dah dijual dah sekarang ni... Hari Ahad lepas... Harga memang best..... hehehehehe.... Kalau beli tu, belikan untuk aku satu yer.... Banyak pahala tau..... :)

8 comments:

Hazzy Ishak said...

pahala lagi bertambah kalau sedekah kat haz

haha

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...

macam best jer pakngah..

tapi macam besar jugak hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Betullah Hazzy, Insya-Allah kalau saya beli, saya beli sekali untuk awak... heheheheee... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Satu gadget mudah alih yang sangat2 best dari segi teknologi nye... Takdelah besar sangat, tapi nipis jer... Kalau dapat memang best.... :)

Lia Hasty said...

memang peminat setia apple la muz nie..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Sekarang ni giler Apple Gadget dah... Kacau2... :)

Unknown said...

sure ke da ada kat machines? hermmm dorang kata mcm hujung bulan 5 baru ada..haha....maybe preorder kot :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Azri...

Takde lagi rupanye... Untuk booking jer boleh... Hampeh betul... Yer2 kata minggu lepas dah nak keluar... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...