Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 April 2010

Birthday Anak Buah Lagi.... Intan...!!!


Tanggal 23 Mac 2010 hari tu, genaplah usia anak buah aku sorang ni 20 tahun... Nur Intan Roslina Binti Mohamad Rosli a.k.a Intan.... Kalau panggilan aku pulak kat dia ehem2... Rahsia.... K***H.... Cuba teka kalau tahu....


Budak sorang ni aku jaga dari kecik sampailah masuk sekolah dulu... Pergi tadika aku hantar, sewa teksi tiap bulan dari Taman Kosas, Ampang tiap2 pagi.... Teksi berhenti sekejap tepi jalan untuk aku seberangkan jalan menuju ke sekolah tadika dia time tu... Berdukung saje, maklumlah aku tak suka bawa budak lintas jalan pegang tangan jer... Bahaya, so aku kenalah dukung dia sampai pagar sekolah... Tapi sekarang kalau minta dukung mahu patah tulang belakang pakngahnye ni....


Tahun ni aku tak tahu nak belikan apa untuk dia.... Nak belikan mainan, dah besar panjang... Nak belikan beg tangan dah melambak aku rasa dia ada, nak belikan baju sure dia tak pakai nanti, so terlintas difikiran untuk support my blogger yang tulis novel tu..... Pergi ke Popular, Ikano Power Centre cari novel tu untuk dia kali ni... Si Intan ni pun jenis suka membaca, kira oklah tuh....


Alahai terhegih2 nak buka balutan hadiah dia malam tu.... Sebenarnye harijadi dia semalamnye... Hari ni baru nak collect hadiah... Sebab aku lupa nak belikan sebenarnye... Hehehe.... Sorry yer, tahun depan pakngah tak lupa.... Tapi kalau terlupa juga, tolong ingatkan lebih awal....


Akhirnye setelah sekian lembabnye dia membuka barulah muncul apa yang dihadiahkan.... Novel yang berjudul Blog Priasetia dari Anuar Kamaruddin a.k.a Anuar K @ Nuar jer aku panggil.... Novel ni dah lama aku nak beli, sejak Nuar buat contest mengenai novel tersebut... Sekarang ni baru aku berpeluang untuk mencarinye....


Bulan Mac lepas kiranye oklah sikit sebab sorang jer sambut harijadi.... Tapi bulan April ni akan membuatkan aku kopak selama beberapa bulan... Sebabnye bulan April seramai 5 orang akan menyambut harijadi dalam bulan yang sama.... Berikut adalah senarai tarikh dan empunya harijadi.... :

11 April - Adik perempuan aku, Anor...
14 April - Adik perempuan aku sorang lagi, Azu...
15 April - Wife aku, Iena....
17 April - Anak buah aku yg lelaki, Izzat...
29 April - Penutupnye bapa aku, Haji Zainal....

Aduhai pening2... Tapi untungnye sebab sambut pada 29 April iaitu harijadi bapa aku... Dan untungnye lagi kek beli satu jer.... Lilin kena banyak... hehehehe... pandaikan....

8 comments:

Hazzy Ishak said...

wewitttt novel nuar tu
bday adik & abah pun dalam bulan ni jugak

heeee

Lia Hasty said...

wah syoknye dapat hadiah.
muz kene celebrate ramai org tersayang bulan april nie.

Anonymous said...

to : muzshah zainal
from : daiazainal

11 April nie, ano hadiah gak....
kamus bhs jepun....and CD ariginal BIGBANG and G'DRAGON - SHINE A LIGHT concert...hohohohoho~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Haaa... aaahh... Novel Si Nuar.... Bulan ni kita sambur besday depa ramai2 lah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Memang syok kalau dapat hadiahkan.... Bulan ni memang ramai sangat ahli family sambut besday... kopak2...:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous @ Anor...

Tak ingatlah tarikh tu.... Nantilah abang fikirkan saiap punya tarikh tu yer... :p

Wawa_Nadwa said...

Happy Birthday Intan!!

hee. sowwy lmbt wish..
=P

kopak la duit klu nk beli hadiah sorang2. tapi best dpt celebrate ramai2.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Happy besday to her..

Takpe nanti saya sampaikan... :)

Memang kopak bulan ni... Ramai sangat yang tuntunnye... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...