Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 April 2010

Aku Sedih Sangat2 Sekarang Ni...!!!


Al-Fatihah buat arwah Din Beramboi @ nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri.. 

Aku dapat berita ni pada pukul 1.30 pagi tadi dalam Facebook Afdlin Syauki.... Terperanjat sungguh aku... Memang beberapa hari ni aku sentiasa mendengar Radio Era untuk mengetahui perkembangan terbaru mengenai beliau... Dan pagi semalam dalam radio Era ada menyatakan yang arwah dalam keadaan kritikal di ICU.... Terus aku panjatkan doa supaya beliau terus berusaha melawan penyakit yang dihidapnye secara tiba2 tu... 

Akhirnye Din Beramboi telah menghembuskan nafas terakhirnye pada pukul 12.30 malam tadi...Ucapan takziah buat keluarganya.. Tiada lagi suaranya serta lawaknya di Radio Era.. Peneman aku dalam perjalanan setiap pagi sebenarnye....

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama golongan yang beriman.. 

Al-Fatihah...

12 comments:

Unknown said...

innalillah....

ciK LyndaWawa said...

takziah jugak....

Hazzy Ishak said...

takziah pada keluarga beliau
semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang beriman

Wawa_Nadwa said...

AL-FATIHAH.

semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin.

Takziah kepada keluarga arwah.

Lia Hasty said...

al-fatihah..
mmg mengejutkan..

Unknown said...

al fatihah--- aku pun sedih gak

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Shidi Shah....

Innalillah Hiwainnalillah Hirajiun....... Sedih sangat.... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To:ciK LyndaWawa igUana....

Takziah buat keluarga arwah.... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Insya-Allah, moga2 rohnye ditempatkan di tempat yang dirahmati Allah... Kita doakannye sahaje.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Kita sedekahkan selalu Surah Al-Fatihah kepada beliau... Moga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Saya masih lagi terkejut sampai sekarang... Al-Fatihah buat beliau... Agar ditempatkan di kalangan mereka2 yang beriman... Insya-Allah... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: iena...

Saya masih lagi sedih bila buka ERA pagi2... Sunyi jer sekarang... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...