Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 February 2010

Hadiah Last Untuk Aku Ker...???


Machines.Com lagi....... Ingat tak entry aku yang lepas..... Yang aku kata aku akan ke outlet Machines lagi di One Utama..... So, malam semalam aku dengan wife aku pun ke sana untuk collect barang yang aku janjikan.... Cepat juga barang tu sampai.... Padahal diaorang janji lepas Chinese New Year baru sampai.... Elok juga....


Inilah dia yang aku ambil di outlet Machines malam tadi.... Hehehe.... hadiah lagi sebenarnye.... Tapi kali ni aku nak bagi kat wife aku yang dah lama nakkan iPhone ni.... Cuma tunggu dulu masa yang sesuai untuk membelinye.... Bila features baru dah ada dan diaorang dah upgrade baru phone ni baru aku boleh beli....


Sekali lagi budak Machines Si Hanif tu layan aku.... Hari tu layan aku masa beli iMac sekarang ni iPhone pulak.... Dan dia akan jadi aku punya sifu untuk kedua2 barangan Apple ni....


Si Hanif tengah setup dan pasangkan screen protector pada iPhone tu..... Wife aku suka sangat bila apa yang dihajatkan termakbul.... Husyuk tengok mamat ni pasang..... Oklah tu buat hadiah 'In Advance' untuk bulan April ni.... Hehehehe.... Kalau tak beli sekarang nescaya aku akan habiskan duit ni ke tempat lain....


Memandangkan aku pakai Celcom, so aku kena dapatkan nombor baru untuk registration.... Lepas register baru phone ni boleh pakai dan gunakan line phone lain.... Malam tu aku ambil sekali dengan iPhone cases dia dan screen protector sekali.... maka tambah lagi duitnye.... Sayang wife macam tulah.... Cewah... bodek sikit....


Inilah hasilnye pembelian malam tu dan minggu ni..... Lepas ni dah takyah lagi nak tukar2 phone baru.... segalanye ada di sini.... Brand2 lain aku kurang berminat sebenarnye.... Sebab aku pentingkan teknologi yang takde kat phone lain.... Walaupun agak rumit untuk memahaminye, tetapi dengan kemudahan yang ada pasti kita akan memahaminye juga nanti....


Lagi satu aku nak relatekan dengan iMac yang aku baru beli sebenarnye.... Aku agak kasar kalau menggunakannye.... Lebih baik wife aku yang pakai.... Lagi satu dia dah lama nak pakai tapi aku yang halang supaya tunggu masa dan ketikanye.... Kalau beli awal pasti aku untung sebab dia akan bayar sendiri atau kongsi dengan aku, tapi kali ni aku kena belanja dialah pulak.... pokai2.... hehehe.... Tapi aku puas hati dengan pembelian kali ini..... Alhamdulillah rezeki Allah untuk hambanye.... Syukur.....

16 comments:

Anonymous said...

to muzshah zainal...

nk gak~
dpt 8G pon jdi lh...
tpi nk lgi power 32G...
hehehe~

**daiazainal**

ciK LyndaWawa said...

murahnya rezeki sejak akhir2 nie..heheh

Anonymous said...

thanks B.......143

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uish HAHAHAHA,

jeleshhhhhhhhhh XD

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous

Boleh.... Tapi beli laptop baru dulu baru boleh beli iPhone.... hehehe..... Jangan cakap 32gb, 64 terus lah bagi kat engko.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Alhamdulillah, rezeki dari Allah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Welcome... 1432..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Janganlah cakap macam tu, nanti saya bagi satu.... (kotaknye jer).... hehehe.... Kumpul duit terus beli 3 yer... lain tu buat spare.... :)

Lia Hasty said...

wah..
nanak gak iphone..
muahaahaha ;-)

claraemilycancer.blogspot.com

Ninneta - MissPlum said...

Hai,

datang mau ngucapin

happy lunar
happy valentine's day
happy ash wednesday

buat yang merayakan, yang nggak merayakan semoga bulan penuh cinta ini selalu membawa kebahagiaan dan kedamaian...

Ninneta

Unknown said...

bang..kasi pinjam ckit boleh ka?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Nak ker, nanti saya belikan yer... Jangan nangis... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ninneta...

Hai.... Terima kasih atas segala ucapan... Happy semuanye yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: azri...

Boleh... datang lah ambik... tapi kena tanya menteri dululah... :p

Wawa_Nadwa said...

susah pkai ipon.
terkial-kial nk taip msj.
heheheh!

tp cantekkk kaler merah tuh.
=)

Chilabaey's Spot 2 said...

Kalau yang iPhone 3Gs dah senang sikit nak taip.... Beli satu yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...