Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 February 2010

Februari Yang Menambahkan Umur Ku....!!!!

Februari 2010..... Bulan yang sentiasa akan menambahkan umurku setiap tahun.... Tinggal 5 hari jer lagi untuk aku menyambut ulangtahun ke-34 hayat ku di dunia ini....
Tahun ni aku tak sedar yang ulangtahun aku dah nak sampai dah.... Sedar2 5 hari jer lagi.... Bila dikenang semula pada masa2 yang lepas, cukup ker amalan ku kepada tuhan, cukup ker tanggungjawabku kepada keluarga2 ku, cukup ker kerja2 yang aku lakukan setiap hari dan yang paling penting, sampai ker hayat ku untuk ke 10 Februari 2010 ni.... Macam2 yang aku terfikir....
Takpe aku akan buat countdown mulai hari ini... untuk mencapai umurku ke -34.... Adakah bila countdown terhenti, adakah aku sudah tiada lagi...??? Itu aku tak pasti, yang pentingnye aku akan lakukan segala tanggungjawabku untuk keluarga ku selagi nyawa dikandung badan.... Agar aku tidak menyesal di sekelian hari.....

8 comments:

Hazzy Ishak said...

kita share bulan yang sama...weeeehooo...lagi 10 hari will be my bday..

♥♥ eija ♥♥ said...

isnyallah semua akan ok pakngah :)

yang penting kita teruskan kehidupan melalui ajaranNya :)

nak hadiah ker???

hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

selamat hari jadi. takoot luper nak wish nnt :-)

kojah said...

bro, saya 16 february!

weeee

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Iyer ker.... seronok juga ada ramai dalam bulan Februari ni... Boleh kongsi harijadi sekali.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eija ^_^

Insya-Allah Cikgu.... Saya akan teruskannye... Ada hadiah ker... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Thanks miss lolly.... U orang 1st wish ni.... riang di hati saya.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kojah...

Iyer ker Kojah.... Ramai dah dalam bulan Februari ni.... lagi ramai lagi best, ada kawan sambut.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...