Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 February 2010

Hadiah Ke Tiga Dari....???

Yang ni pulak hadiah ke-3 dari adik aku Anor.... Malam tadi dia balik bercuti UiTM seminggu.... Last2 dia bagi aku satu topi.... Mentang2 aku ni jenis yang suka bertopi..... Nak tahu dari mana dia beli topi tu, di beli dari outlet Les' Copaque Production Sdn. Bhd. Alaaaa company yang buat filem Upin & Ipin tu....
Macamana ke sana pulak sebab adik aku ada assignment UiTM dengan company tu.... Dia pergi hari Khamis hari tu.... Diaorang ada buka outlet jualan barangan Upin & Ipin.... Banyak juga barangan yang dijual....
Dan hari juga aku dapat panggilan dari outlet Machines yang barang aku booking hari tu dah sampai dan boleh collect di kedai... Barang yang aku janjikan dengan wife aku.... Kononnye hadiah harijadi 'in advance' dialah bulan April ni.... Elok juga, kalau tak beli sekarang confirm duit melayang entah ke mana nanti.... Jangan bila sampai bulan April nanti dia minta yang bukan2 untuk hadiah sudah..... Hehehee... Oklah nanti aku buat entry untuk barang tu pulak yer.... Sebenarnye aku yang excited nak beli barang tu.... ;)

4 comments:

ciK LyndaWawa said...

nak jugak cap tu!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana

Boleh.... Bila nak ambik ni.... Hehehe..... :)

Unknown said...

wah suke yer dapat adiah manyakkkk

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ....

Mana ada manyak hadiah Cik Jivebumz.... Cikit jer tu.... Dah tua2 ni... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...