Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 February 2010

My New Header.... Konon...

[Auto Publish] Lama dah aku tak tukar my blog header..... Rasanye baru 2 kali jer aku tukar..... Simple macam biasa.... Sebenarnye takde idea dah, otak dah beku sekarang ni.... Cuma guna muka aku jer dalam header kali ni.... Credit untuk adik aku Anor sebab tangkap gambar aku.... Padahal untuk assignment UiTM dia.... Tak pasal2 aku kena jadi model yang tak siap..... hehehe..... Dia tangkap gambar, aku supply equipment studio light yang dah lama tak guna.... Ok lah untuk permulaan entry blog yang dah lama tak update.... Aku chawww dulu....

18 comments:

Wawa_Nadwa said...

Pakngahhhh!!
napa wat kaler hitam..?
heee..

header baru nmpk lebih mistik..
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Sebab nak nampakkan perbezaan sebelum2 ni... Mistik itu misteri..... :p

Nurmala Mazlan said...

ye la wa...
nampak cam misteri nusantara

ezzati said...

santekkk

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nURmALa mAZLan...

Gambar yang 3 serangkai tu adalah hantu2nye... hehehe.... kan dah kata, memang berlainan kali ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ezzati...

Tima aceh.... jangan jadikan blog2 anda diselubungin misteri...... hehehehe.... huhuhuhu.... :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

misteri nusantara lah...suram2 gituh =]

Hazzy Ishak said...

peeewittt header baru tuhhh...sgt elegant gituh

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Misterilah sangat.... hehehe.... Orang lian dah tukar, tu yang semangat nak tukar juga tu Nuar.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Elegentlah sangat, apa2 pun thanks.... :)

eazy insyira said...

hehehe.smart la pic baru die.
bro bagi alamat boleh?
kat email
izzati_jpv@yahoo.com
btw.dah ade new entry n new piccas!hihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy....

Boleh apa salahnye... Insya-Allah nanti saya emailkan yer... Ada apa2 lah tu untuk saya, tapi untuk dirimu.... cewah.... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

menarik sgt header tu :D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Terima kacheh.... Simple design jer tu... :) Thanks again...

♥♥ eija ♥♥ said...

cantik laa pakngah :)

simple but nice hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih cikgu.... Simple but nice yer... :)

Unknown said...

amboi cantiknyer header baru,
nampak elegen dan adakalanya nampak mcm mistik,
hihihihi;)
tapi apapun tetap cantik;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie...

Elegent ker....??? Hehehe... Terima kasih... Simple jer... Malas nak design... Mistik kan.... Ingat nak selit gambar hantu.... Takut pulak org taknak masuk blog.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...