Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 July 2012

JJCK : Masakan Korean Di Food Garden, Mid Valley.....


Tak lama jer lagi dah nak Bulan Ramadhan... Sampailah masanye perut kita kena berehat setelah sekian lama bekerja... Kerja 11 bulan, rehat cuma sebulan... Samalah juga, berat turun sebulan jer, lepas tu bertambah terus turun dan naik selama 11 bulan... Aduiiii...


Memandangkan dah nak bulan Ramadhan ni, so takkanlah aku nak buat entry JJCK dalam bulan tu nanti... Nak2 entry siang... Nampak benor kantoi tak puasa pulak nanti... Hehehehe.... So kali ni aku bersiaran tak berapa nak langsung di The Garden Mid Valley.... Sajer melayan wife aku nak makan makanan Korea di Food Garden sambil2 cuci mata dan keringkan beg duit...


Sumpah...!!! Menu kali ni aku lupa dah nama hidangan tersebut... Yang aku tahu ia ada daging dan sayur kobis... Tapi ada nama Kimchi2 bagailah...


Selain tu set ni ada Sup Kimchi... Yang ni aku suka...


Selain Sup Kimchi, set hidangan ini juga ada sampingan2nye iaitu kentang rebus, nasi dan Kimchi sekali... Kiranye hidangan yang lengkap dan seimbang jugalah...


Inilah hidangan makan malam wife aku malam tu...


Chinese food & Korean food memanglah wife aku suka sangat... Alaaa, yang sepet2...


Hidangan aku pulak adalah mengacau wife aku punya set sebab malas nak makan... Aku ambil Jelly Fruit jer... Sebab teringin nak makan yang sejuk2...


So kalau sesiapa nak mencuba hidangan dari negara Korea ni, bolehlah datang ke Food Garden di The Garden... Banyak jugak variasi menu yang di tawarkan di sana... Dan mungkin boleh dijadikan salah satu tempat untuk berbuka puasa tahun ni... Insyaallah kita bersiaran lagi nanti di sana dengan hidangan2 lain pulak... 

So apa menu lunch korang tengahari ni...??? Aku makan roti banjir jer tadi di Shah Alam... Kenyang lagi dan mungkin akan diner terus jer... Lunch kita skip... Ok... 


4 comments:

Unknown said...

mcm sedap je mknan korea kat sni..nnti bleh la try pulak..

Anonymous said...

syuhada, jom makan kat sana =)

Chilabaey's Spot said...

To: Syuhada...

Memang sedap pun... Boleh trylah kat sini kalau teringin... Saya rekomenkan... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Anonymous...

Ajak Syuhada belanja sekali... Hehehehee... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...