Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 July 2012

Bodyguard Bodyshop The Curve Dah Sekarang....


Dah jadi bodyguard di Bodyshop dah aku sekarang... Jangan main2... Habis aku sumbat masuk balai nanti... 


Ada gaya tak...??? Dah sure korang kata ada punya... Kalau bodyguard kat kelab malam macamana...?? Boleh lipat orang yer tak...??


Sebenarnye menunggu wife aku collect hadiah dari Bodyshop tempohari dan seperti biasa menshoppingkan diri dialah dengan barangan pelbagai... 



Awek ni baru start kerja kat Bodyshop hari tu... Agak lambat jugalah tapi takdelah lama sangat menunggu... Lambat sebab nak cari barangan yang diminta sebab tak biasa lagi dengan kabinet mana orang2 lama simpan... No problem, takde hal... 


Kalau lepas ni negara inflasi, aku try jadi bodyguard kat mana2 outletlah di area Damansara ni... Senang balik rumah... Hahahahaha... Mengulorlah tu... Yang penting apa2 kerja yang dibuat tu adalah Halal... BUkan mencuri bagai untuk dapatkan duit... Jadi bodyguard VIP pun best juga.. 




2 comments:

Bitt (doubleIS) said...

perghh cool bonzer ambik gambo tengah2 kedai gituw...salutttt :)

Chilabaey's Spot said...

To Bitt (doubleIS)..

Hehehehee... Macam bonzer rupanye yer... Terima kasih... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...