Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 July 2012

Doakan Mak Aku Sihat Semuala Yer... (Mood : Sedih)...


Salam Ramadhan semua... Hari ni aku akan menghantar mak aku masuk ward di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) Cheras... Sebabnye untuk menjalani operation memasukkan skrew dan plat besi di kakinye... Setelah mendapat pandangan kedua dari doktor di HUKM ini, memang terpaksa menjalani operation juga... Tulang pada buku lalinye pecah dan terpaksa di operate... 


Sebenarnye berat hati aku ni nak hantar mak aku masuk ward untuk sekian kalinye ni... Atas nasihat doktor tempohari dan sekiranye operation ni tak dilakukan, maka mak aku takkan boleh berjalan lagi dan terpaksa memakai tongkat untuk selama2nye... Dan memandangkan umur mak aku yang dah lanjut, untuk baik cepat agak memakan masa yang lama... Itulah sebabnye operation ini perlu dilakukan dengan kadar segera... Dan dijadualkan pada 1 Ogos 2012 ini, jam 12.30 tengahari... Operation ini akan mengambil masa selama sejam jika tiada apa2 masalah kelak... Hurrmmmmm....


So pagi ni aku akan menghantar mak aku ke ward HUKM dengan harapan yang tinggi kaki mak aku dapat di operate dengan selamatnye... Banyak juga skrew dan besi2 lain yang akan dimasukkan... Dan menurut doktor kos operation ni dianggarkan antara RM4000 - RM6000... Ini kos untuk alatan besi sahaja tidak termasuk uabatannye... Harapan aku semoga semuanya akan berjalan lancar.... Insyaallah... Doakan yang terbaik untuk mak aku yer..... :(



4 comments:

Dkna Abza said...

banyakkan berdoa..insyaAllah mak kamo akan sihat .. aminnn

nini said...

semoga mak kamu cepat sembuh...amin...=D

EB said...

Semoga dipermudahkn urusan bang..
Semoga tabah dengan ujian Illahi ni..
Semoga mak cpt sembuh..

Chilabaey's Spot said...

To : Adylia, Nini & EB...

Terima kasih semua... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...