Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 February 2012

Surprise Dari Wife Utk Birthday Aku Tahun Ini...!!!!


Tepat 2.45 petang ni, genaplah umur aku iaitu MUZAFAR SHAH HAJI ZAINAL a.k.a Chilabaey a.k.a Pakngah menuju ke umur 36 TAHUN.... Alhamdullillah masih dipanjangkan umur ku setahun lagi.... Sebenarnye semakin bertambah angka dalam kehidupan ini, semakin banyak cabaran yang akan ditempuhi... Sebab umur semakin bertambah tetapi usia semakin menipis... Itu adalah pasti...

Tahun ini kejutan dari wife aku, tiba2 pulak dengar ringtone iPhone aku berkemundang lagu Happy Birthday... Bila pulak aku tukar bunyi lain ni... Dahlah aku aku baru masuk tidur pukul 7.00 pagi tadi sebab dah tak tidur 2-3 hari settlekan kerja.... Tiba2 pukul 10.00 pagi terdengar nada lagu pelik pada iPhone.... Terkezut dan terpinga2 bila tengok ada kotak dan di dalamnye cupcake yang berwarna warni.... Tertera MUZ 36 dan di kelilingi dengan kehijauan dan ulat2 yang menggelikan... Aduiiii macam2.... Apa sebab ulat tu ada kat kek aku, nanti aku ceritakan...

Apa2 pun Syukur ke hadrat Illahi atas umur yang diberikan... Alhamdulillah sekali lagi...

* Thanks kepada mereka yang wish aku dalam Facebook hari ni... Happy sangat....


16 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

selamat menyambut hari lahir :D
eh ulat tuu! heee

KM7 said...

selamat hari jadi...

Lia Hasty said...

Happy birthday pakngah!
semoaha selalu success!
Jaga kesihatan ya!

..cik hana.. said...

semalam erk?hehehe...happy belated birthday.semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki sentiasa.amin :)

Anonymous said...

hepy besday..moge pnjang umur dan dimurahkan rezeki..euwww..ulat...hehe^^

shairah said...

selamat hari jadi..:)..

eMMe said...

woww~ sweetnyew... hehehe...

muda lagi Bro, sweet 36! heee~ semoga sihat n ceria selalu Bro..

Chilabaey's Spot said...

To: SyAfaWaNi ♥‿♥

Terima kasih sis... Hehehehee.. Bersepah2 ulat atas kek... :)

Chilabaey's Spot said...

To: KM...

Terima kasih KM... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Clara Emily Cancer...

Terima kasih Lia... Insyaallah apa yang didoakan dimakbulkan untuk diri saya dan juga awak juga sis... :)

Chilabaey's Spot said...

To: ..cik hana..

Haa'aahh dah lepas dah... Terima kasih atas wish yer sis... Moga dimakbulkan... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Princess Nusy...

Terima kasih.... Amin... Ulat tu, nasib baik tak rayau2... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Shairah....

Terima kasih Shairah... dan thanks sebab terjah blog saya.... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Emme....

Hehehehehe... Muda lagi kan, bukan 63 lagi.... Ada2 ajer Emme ni... Tahun ni makin selalu mendapat kejutan dari wife... Idea mencurah2... :)

Anissazira Mahmod said...

heppy belated burfday...

btw, ulat tuh comel. heeee

Chilabaey's Spot said...

To: Anissazira Mahmod...

Terima kasih sbb wish dan terjah blog saya... Ulat tu comel dan sedappppp..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...