Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 February 2012

Adakah Aku Akan Kembali Semula...????


Salam pagi Jumaat... Maaf yer takde entry menarik beberapa hari ni... Masih dalam mood yang terkemut2 untuk pulih dari kejadian yang lepas.... Selain tu juga sebab beberapa hari ni sibuk dengan kerja2 yang perlu disettlekan untuk digunakan pada minggu depan... Makan tak menentu, tidur tak cukup dan kesihatan pun tak terjaga.... 

So apa2 pun selamat berhujung minggu dan bolehlah story morry kat ruang komen kalau mahu... Ingat macam nak buat bloglist barulah dan yang pasti korang mesti dapat poster macam yang aku buat dulu.... Insyaallah bila aku dah free balik nanti yer... Bubye.....


9 comments:

pipoq said...

thanks for all wishes bro..

jangan sampai patah semangat terus sudah la..kalau kita rasa takde sape yang respon, mungkin dari berjuta juta orang tu ada sorang dua yang sentiasa ada kat belakang kita nak bagi support..

eMMe said...

pelan-pelan bro! kalo nak laju terus leh luruh jantung mu itu... saya sentiasa menyokong bro dari belakang, hehehehe~

Perantau Senja said...

saya pun sokong :D
erk? hihihi.. bro.. maybe ko lupe.. ko penah cakap pengembara timur dajal..
hahah skang pengembara timur dah tak dek.. so misi aku untuk tawan blog ko kali ke 2 dah selesai..
HAPPY BLOGING BRO..! FROM PENGEMBARA TIMUR AND PERANTAN SENJA.

~:D ps/ lepas nie kite orang dah tak serang blog.. semua dah tinggalkan pekerjaan ini :D wkakakaka sebb kite orang skang dah matang :D pape maafkan kami ye.. hehehe bye....

nanti kalau ko dah sejuk ko datang la fb aku.. :D wakakakaka

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Welcome bro, happy birthday again...

Patah semangat menaglah sekarang ni, cuma belum berpatah arang lagi... Hurmmmmm.... Terima kasih atas sokongan yang diberikan... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Emme...

Insyaallah.... Terima kasih Emme atas sokongan kat blog saya yang tak seberapa ni.... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Perantau Senja...

Perkataan 'Mendajal' = Dajal ker...???!!!

Perantau Senja said...

erk? ye kot.. ekeke
heheh. k la bro.. HAPPY BlOGGING!

aku hari2 terjah blog ko.. jangan risau :D

Chilabaey's Spot said...

To: Perantau Senja...

Kena fahamkanlah apa yg dimaksudkan...

* Aku takde kuasa nak halang pun kalau engko nak terjah...

Perantau Senja said...

bro maafkan aku ek? lepas hack blog ko.. aku dah insaf.. thanx bro :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...