Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 February 2012

Ajek Hassan Di Dalam 'Jangan Tidur Lagi' Ahad Ni... Jangan Lupa Saksikan....!!!


Salam 1 Malaysia buat semua follower Chilabaey's Spot.... Macam biskut pulak aku beberapa minggu ni.... Sibuk sikit dengan kerja2 yang perlu disiapkan.... Dalam masa yang sama aku juga mengikuti perkembangan terbaru Ajek Hassan iaitu bintang Youtube yang semakin berkembang bakat seninye... Walaupun low profile saje orangnye tapi mempunyai bakat terpendam yang baru hendak menyinar... Koleksi lagu2 covernye kebanyakkannye lebih baik dan lebih merdu dari penyanyi asal... Itu aku tak nafikan...


Yang aku nak ceritakan untuk entry kali ini, Ajek Hassan akan bersiaran di dalam rancangan 'Jangan Tidur Lagi' pada 19 Februari 2012 iaitu Ahad ni.... Sepatutnye pada 12 Februari lalu tetapi dipostpone pada minggu ni... 2-3 hari lepas aku tengok promonye di TV3.... Pasti aku tidak akan ketinggalan.... Insyaallah....


Episod kali ini Ajek Hassan bersama tetamu Youtube  yang lain iaitu Shila Hamzah dan juga Ana Rafali.... Dua2 artis ni aku minat giler termasuk yang bakal menjadi artis tak lama lagi.... So, bagi yang pernah mendengar akan gerangan Ajek Hassan ini, bolehlah duduk di depan tv Ahad ini di TV3.....


Kredit buat : Admin Ajek Hassan (FB) akan gambar2 di dalam entry kali ini....


Bersama pengacara cilik di dalam rancangan 'Jangan Tidur Lagi'... Apa sebab aku beriya2 mempromosikan 'Jangan Tidur Lagi' untuk minggu ini, nanti aku ceritakan dalam entry akan datang... Banyak cerita di sebalik entry kali ini.... Apa2 pun selamat maju jaya AJEK HASSAN... Aku sangat admired dengan nyanyian yang didendangkan walaupun lagu2 cover untuk artis lain.... Di bawah ni beberapa lagu secara live yang dinyanyikan olehnye di dalam Youtube...




Live : Menyintai Dari Tirai Kamar - Cover By Ajek Hassan



Live : Masih Terserlah Ayumu - Cover By Ajek Hassan...



Live : Medley Mungkin Terjadi & Relaku Pujuk - Cover Ajek Hassan...

So, Ahad ni jangan lupa saksikan 'Jangan Tidur Lagi' Bersama Ajek Hassan, Shila Hamzah dan Ana Rafali.... Kita kenali secara ringkas siapa Ajek Hassan sebenarnye....


16 comments:

Dkna Abza said...

tenkiu fot da info..dkna tak pernah dgr lak lagu yg dia nyanyi sblm nie.

Zurina Hj.Zainal said...

wahhh....musti tgk...jgn lupa sms aiii yeee.......tq..

Unknown said...

ooo...bintang utube ker...huhu

Unknown said...

tak kenal pun...

pipoq said...

makin ramai bintang muncul dari youtube..tak payah nak audition depan juri..cuma penonton awam yang jadi jurinya..baru la gempak..

Unknown said...

yes,
mmg dok tunggu Ahad nie abg,
tue pun tgk kat promo tv3,
x sabar rasanya nak tgk,
dia mmg best:)

Chilabaey's Spot said...

To: Adylia Qarissa...

Welcome dear... Sedap suara dia walaupun nampak muka ganas... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Zurina Hj.Zainal...

Sewajibnye... Nanti orang SMS.... :)

Chilabaey's Spot said...

To: eT...

Bintang Youtube yang low profile... Tak seperti orang lain, kecoh lebih... :)

Chilabaey's Spot said...

To: POSH76...

Tak kenal maka tak cinta... Nanti tengok, bagus orangnye... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Memang lebih ramai yang berbakat sebenarnye dari artis yang ada sekarang... Cuma tiada peluang untuk diketengahkan... Tapi mereka lebih bagus dari artis yang ada sekarang... Bakat yang diterap melalui pengalaman bukan dari realiti TV... Poyo jer lebih diaorang ni... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Cik Wanie Ghani...

Saya sendiri pun tak sabar nak tengok Ajek Hassan ni... Promo dah keluar kat TV3 beberapa hari ni... Tinggal duduk depan tv jer sekarang... Kita sama2 tengok yer... :)

Razil Tahir said...

Waahh! Sedap la sore de!! XD

mpangop said...

saya dh jadi follower awak...

kalau awak sudi jd la follower kita plk....

kalau awak stress lagi bagus :p

http://stresssik.blogspot.com/

Chilabaey's Spot said...

To: Razil Tahir...

Sedapkan... Sebab tu background muzik blog saya ada lagu dia... :)

Chilabaey's Spot said...

To: stresssik...

Terima kasih sebab jadi follower saya... Saya dah terjah dah blog awak dan follow terus... Thanks bagi saya stress lagi hehehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...