Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 February 2012

Aku Harap Aku Tak Terlambat....!!!!



Harap2 aku tak terlambat untuk sampaikan untuk semua remaja mahupun mereka2 yang bercadang untuk menyambutnye yer... Buat mendatangkan dosa jer sebab ini bukannye budaya kita... Dan salah di sisi Islam... Mana yang dah sambut tu aku harap tahun depan takyah buat lagi... Banyak lagi cara yang bermanfaat yang boleh kita lakukan... Jika kita niat untuk tak menyambutnye jer, dah dapat Pahalanye... Mudahkan.... Insyaallah...

10 comments:

pipoq said...

lebih baik buat majlis doa selamat ye tak ?

dalisha said...

memang tak pernah sambut valentine ni...

fizafantagiro said...

kena nak agungkan2 orang yg pernah jatuhkan islam .. si valentines tu . urmmm ..

nway ..gud entry =)

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Betul seperti yang dikatakan... Lebih bermanfaat dari sambut Valentine tu... Bukan cara kita sebagai seorang Islam... :)

Chilabaey's Spot said...

To: KhaiZa...

Bagus... Teruskan pegangangn tu... Berdosa kalau ikut, pahala tersedia untuk sesiapa menghindarkannye... :)

Chilabaey's Spot said...

To: fizafantagirO....

Budak2 sekarang ni terikut2 sangat budaya barat tanpa mengetahui makna sebenar sambutan tersebut... Tak pasal2 dah dapat saham untuk ke neraka... Aduiii takutnye... So, kita ingat2 kanlah sama sama yang lain yer... :)

Putry said...

betu tu putry setuju ngan entry ni.. thanx sebb folow putry.. putrydah lama dah folow sini.. btw suka la header blog ni.. cantik n unik :)

Chilabaey's Spot said...

To: Putry...

Terima kaish sbb setuju dgn entry yg saya maksudkan... Ooo iyer ker, terlepas pandanglah saya ni... Header tu biasa2 jer... :)

cikgu said...

salam perkenalan..:)

Chilabaey's Spot said...

To: Fad...

Salam perkenalan juga buat awak... terima kasih sebab terjah blog tak seberapa dari saya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...